JobBusters · Publicerad 21 apr

Arbetsuppgifter

Vår kund söker just nu en PMO - Projekt Management Office Koordinator till ett förändringsprojekt inom bank. I arbetsuppgifterna som projektadministratör ingår det att veckovis samla in rapporter till projektets portfolio samt veckovis följa upp och förbereda en portfolioöverblick av projektet. I rollen som koordinator ingår även att förbereda dokument för workshops och events. Vidare arbetar du även dagligen med att supportera teammedlemmarna samt förbereda presentationer och rapporter.
Koncernspråk Engelska.

Kvalifikationer
  • Du har minst 1 års erfarenhet av projektadministration.
  • Du talar och skriver obehindrat på engelska.
  • Du har goda administrativa kunskaper.
  • Det är meriterande om du har erfarenhet inom bank.
Personliga egenskaper

I rollen som koordinator är du driven och självgående i dina arbetsuppgifter. Vidare är du en ansvarsfull person som trivs att arbeta i team och supportera dina kollegor. Du är en relationskapare och har enkelt att kommunicera med människor.

Lön

Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, tillsvidare. Uppdraget löper 2017-05-09 t.o.m. 2017-12-15, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
21 maj
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Koordinator

Inga fler liknande jobb tillgängliga