Svenska Krögare · Publicerad 13 feb 2020

Om oss och om rollen

”Jag är Sveriges bästa säljare inom mitt distrikt”
Det var ett djärvt påstående, är det så?

”Jag har den där sällsynta förmågan att först öppna dörrar och sedan få kunderna att aldrig mer vilja gå någon annanstans. Du kan kalla mig relationsproffs”
Keep talking.”Jag är rådgivande, förtroendeingivande, orädd och är en fena på att räkna på affärer” ”... låter magiskt...” Jag är affärsmässig, har ett entreprenöriellt mindset och...”
Ok. Det räcker. Vi vill ha dig!

Vi vill ha dig ombord på vår storsatsning av vår säljorganisation och på en tillväxtresa unik i sitt slag!

Som Account Manager/Säljare hos oss på Svenska Krögare får du en fartfylld, utvecklande och dynamisk vardag. Du blir ansvarig för ditt distrikt Gävle med omnejd och säkerställer vår framfart på din marknad. Rollen innebär att du skapar din egen kundportfölj och är proaktiv i din försäljning. Dina framtida kunder består av krögare och restauranger och du hjälper dem att varje dag kunna bli mer lönsamma och effektiva i sin verksamhet. ”Är jag deras partner?” Ja visst. ”Är jag deras rådgivande bollplank?” Mer än någonting annat!

Svenska Krögare är en inköpsorganisation som idag hjälper drygt 1000 restauranger runt om i Sverige. Vi erbjuder Sveriges bästa avtal och trygghet genom att vi dagligen analyserar våra kunders inköp. Våra kunder får dels tillgång till en mycket attraktiv prislista inom samtliga segment, men även tillgång till en personlig inköpare genom vår Client Services avdelning. Vi har sedan 2008 sparat våra medlemmar miljontals kronor och tusentals timmar som krögaren har kunnat återinvestera i verksamheten.

Du utgår hemifrån och blir en del av ett större sammanhang genom att tillhöra ett lag av kollegor med stor teamkänsla, glädje, passion för affärer och erfarenhetsutbyten.

Din profil
För att vara lyckosam som Account Manager hos oss triggades du av det du precis läste ovan. Kanske har du just nu ett leende på läpparna? Vi ser gärna att du också har:
  • Minst ett par års erfarenhet av B2B tjänsteförsäljning
  • God vana att räkna på affärer; tex kunna påvisa tydligt ROI för kund
  • Ett sinne för ordning och reda och använder CRM. Självklart förmåga att kunna strukturera och planera din tid - time management ftw!
  • En affärsmässig och professionell framtoning med glimten i ögat
  • Intresse och passion för mat & dryck
Vi erbjuder
  • En nyckelroll för vår fortsatta tillväxt. Vi ser fram emot att utvecklas tillsammans med dig!
  • Frihet under ansvar där du får fokusera på det du älskar - att vara ute på fältet och göra affärer
  • En attraktiv fast lön samt en härlig teamkänsla
  • Konferensresor som är mycket mer än ”en kaffe i Säffle” - tänk Mexico!
  • Chansen att representera en ledande lösning som gör verklig skillnad för dina kunder
Kände du precis att det står ditt namn på den här annonsen? Då ska du söka tjänsten redan idag!

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Kristin Axelsson. Önskas ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att slå Kristin en signal eller skicka ett text på 076-000 18 89 eller via mail: kristin.axelsson@salesonly.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Första intervjuer sker över Skype 2-3 mars.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Sista ansökningsdag
28 feb 2020
Ort
Gävle
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Försäljning

Inga fler liknande jobb tillgängliga