Carrier Refrigeration · Publicerad 7 dec

Trivs du i en koordinerande tjänst och vill arbeta i projektform? Här får du chansen att arbeta i ett engagerat team och tillhöra ett världsledande företag inom kylbranschen. För Carriers räkning söker vi en driven projektassistent. Välkommen med din ansökan redan idag!

Tjänstebeskrivning
Som projektassistent är du en del av ett team på fyra personer där du supportar projektledare/KAM administrativt och med en stor variation av arbetsuppgifter. I tjänsten får du möjlighet att lära dig mer om kylentreprenad och du blir en viktig nyckelspelare i de olika projekten som Carrier arbetar med. Du fungerar som en understödjande administrativ funktion för att se till att projektledarna kan fokusera på sina projekt. Ditt ansvarsområde är att hantera logistikflödet och beställa produkter från fabrik samt organisera frakter från fabrik ut till kund. Vidare utför du ritningar i AutoCad, upprättar och utför drift och underhållsinstruktioner, utför reklamationer och fakturerar entreprenader. Du rapporterar till Sales Manager Sverige.

Lämplig bakgrund
Är du en självständig och detaljmedveten person med stort fokus på hög kvalité och resultat kommer du trivas i tjänsten. Som person har du lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och din styrka ligger i att kunna hantera flera olika uppgifter samtidigt. Du är van att arbeta i grupp och trivs i en föränderlig miljö. Din goda kommunikativa sida kommer väl till användning vid såväl intern som extern kontakt. Vidare är du en social, prestigelös och ambitiös person. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Har du goda systemkunskaper, särskilt MS Office och AutoCad har du hittat rätt. Du har med fördel tidigare administrativ erfarenhet och har du kompetens inom logistik eller en ingenjörsexamen är det meriterande. Du har grundläggande ekonomikunskaper och då du har kontakt med internationella leverantörer kommer din engelska väl till användning. Övrigt arbetsspråk är svenska.

Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med SW in Scandinavia AB. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, på tel. 031-333 54 81.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, försäkring, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
18 dec
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Rekryteringen hanteras av
SW

Inga fler liknande jobb tillgängliga