Centric Professionals AB · Publicerad 3 dec

Centric söker dig som kan både franska och svenska till ett uppdrag som supporttekniker i service desken hos en av våra kunder i Göteborg. Företaget är inne i en expansiv fas och söker nu en ny medarbetare för sina svenska och franska användare.

Anställningen är tillsvidare med provanställning och uppdraget är långsiktigt. Du kommer att vara en del av vår konsultgrupp i Göteborgsregionen och genom din anställning hos Centric kommer du att kunna utvecklas vidare i form av både spännande karriärmöjligheter och certifikat.

Uppdraget startar så snart vi funnit rätt person.

Arbetsuppgifter
Du har en kombinerad roll 1st/2nd line och ingår i sammansvetsat team med hög kunskapsnivå som hjälps åt med att lösa ärenden som kommer in till Service desk.

Du kommer att hantera samtal via telefon och hantera tickets i ärendehanteringssystem och lösa beställningar via portal. Även felsökning och problemlösning remote av en rad verksamhetsspecifika system såsom Office 365, Officepaketet, Citrix, skrivare, nätverk, administration i Active Directory, utveckling av dokumentation i kunskapsdatabas och ärendehanteringssystem.

Din profil
Flytande kunskaper i svenska och franska i både tal och skrift är avgörande för att kunna hantera ärenden från användare per telefon och via ärendehanteringssystem. När det kommer till IT är det allra viktigaste att du har ett intresse och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Då kommer du att kunna utvecklas vidare på företaget och lära dig mer om IT allteftersom. Har du erfarenhet av IT, arbetat i kundtjänst eller med teknisk support tidigare är detta meriterande.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. För att trivas i rollen så tycker du att det är kul med IT och teknik och har en känsla för service och problemlösning. Här får du chans att vara med i en grupp som trivs ihop och att bidra både självständigt och tillsammans med andra. Tycker du om att lära dig nya saker och tar ansvar för din egen utveckling kommer du att trivas här.

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, men senast 2018-12-14. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi kan erbjuda dig
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, även om de har några år på nacken. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna.

Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste IT-företag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Meer informatie

Har du några frågor kring tjänsten?
Kontakta Linda Gylling på tfn: 0734-159351 eller linda.gylling@centric.eu.

Centric är ett IT-företag med över 350 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in vår personal eller låta oss göra hela jobbet. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega kompetensföretagen och Unionen.

Centric är certifierat av "Great Place To Work" som utför världens största arbetsplatsstudie.

OBS!
Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nå't. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.

Sökord IT, tekniker, IT-tekniker, it - tekniker, support, supporttekniker, support-tekniker, helpdesk, help desk, 1st line, 2nd line, second line, service desk, service desk, konsult, Consultant, IT technician, data, franska, Göteborg.

Har du några frågor kring tjänsten?
Kontakta Linda Gylling på tfn: 0734-159351 eller linda.gylling@centric.eu.

Centric är ett IT-företag med över 350 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in vår personal eller låta oss göra hela jobbet. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega kompetensföretagen och Unionen.

Centric är certifierat av "Great Place To Work" som utför världens största arbetsplatsstudie.

OBS!
Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nå't. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.

Sökord IT, tekniker, IT-tekniker, it - tekniker, support, supporttekniker, support-tekniker, helpdesk, help desk, 1st line, 2nd line, second line, service desk, service desk, konsult, Consultant, IT technician, data, franska, Göteborg.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
29 jan
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler liknande jobb tillgängliga