Ferroinvest i Göteborg AB · Publicerad 3 juli

Arbetsuppgifter
Den anställde ska göra löpande redovisning (minst 3 års erfarenhet), fakturering, kundreskontra, leverantörsreskontra, avstämningar, bokslut, skatter och moms. Affärssystem (Visma Administration eller Xor Compact eller annat), intrastatredovisning, löner, lagersaldo, ha god datorvana.

I tjänsten ingår också att ge support till vår försäljning med följande arbetsuppgifter. Ordermottagning och registrering, orderbekräfta och fakturera, kontakt med leverantörer och kunder, försäljning från vårt lager och leverans­bevakning, kontakt med vårt lager i Norrköping mm.

Eventuellt kunna resa såsom deltaga på mässor m.m.

God engelska i tal och skrift är ett krav. Noggrann, självgående, initiativförmåga, samarbetsvillig, utåtriktad, flexibel och strukturerad.

Varaktighet: Tillsvidareanställning.
Tillträde: Enligt överenskommelse - 2018.
Arbetstid: Heltid 100%.
Lön: Månadslön.
Sista ansökningsdag: 2018-07-15.
Maila Era ansökningar till s.larsson@ferroinvest.se
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Ferroinvest AB är ett företag som handlar med stål och metallprodukter inom Europa. Vi lagerhåller och bearbetar en del av våra produkter utanför Norrköping. Företaget växer och vår hemmamarknad är främst
Norden och Baltikum.
Siktech AB är ett handelsföretag som levererar verktygsmaskiner till byggindustrin och produkter till grus- och bergtäkter.
Vi lagerhåller sprutpistoler. Siktnäten distribuerar vi direkt till kund.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga