Konfidentiell · Publicerad 23 feb 2021

Har du erfarenhet från servicebranschen där du kombinerat dina administrativa skills med både koordinering och planering? Trivs du att arbeta i en spindel i nätet roll där du även kommer ingå i ledningsgruppen? Då bör du söka idag!

OM TJÄNSTEN:
Du kommer arbeta som ett administrativt stöd till sektionscheferna ute hos vår kund på deras kontor i Göteborg. Du kommer arbeta inom deras inköpsavdelningen där du även kommer ingå i ett assistentteam där man gemensamt kan bolla vissa frågeställningar samt arbetsätt. Uppdrag utanför ordinarie arbetstid kan förekomma.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Planera, boka och koordinera möten
  • Ta fram underlag för möten, reseplanering samt kalenderadministration
  • Ansvara för viss informationsspridning inom enheten
  • I samråd med chefen kommer du att planera, strukturera och följa upp enhetens ledningsmöten, förbereda agenda och vid behov själv ta fram material inför möten samt följa upp åtgärder
VI SÖKER DIG SOM:
Har erfarenhet av roller inom service tidigare samt har en naturlig fallenhet för att skapa struktur och effektivitet. Du är van att arbeta utifrån ett helikopterperspektiv och har lätt för att se helheten. Du har förmågan att själv planera och följa upp ditt egna arbete.

För att vara aktuell för rollen ser vi att du har med dig följande:
  • Eftergymnasial utbildning inom relevant området som exempelvis administration, service eller ekonomi
  • Erfarenhet av att arbeta i olika system
  • Kan föra dig obehindrat på svenska såväl som engelska, både i tal och skrift
  • Ett extra öga för design och utformande
  • God kommunikativ förmåga och social kompetens
Som person är du prestigelös, noggrann och kommer gärna med förslag på nya lösningar samt tar actions när förutsättningarna för dina planer förändras. Det är viktigt att du är strukturerad, flexibel och har lätt för att skapa kontakter och relationer med andra människor. Vi ser gärna att du har ett intresse inom ekonomi då kommer ingå i den specifika sektionen. En stor del av bedömningen kommer att ske utifrån personliga egenskaper.

OM ANSTÄLLNINGEN:
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Friday.

ÖVRIG INFORMATION:
  • Start: Enligt överenskommelse
  • Placering: Göteborg
  • Rekryteringsansvarig: Rebecka Forsman
  • Lön: Fast månadslön
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervju fas.

OM FRIDAY:
Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan - varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday - everyday”, hur låter det?
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
31 mars 2021
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Assistent

Inga fler liknande jobb tillgängliga