SJR · Publicerad 15 feb

Är du en administrativ stjärna som trivs med varierande arbetsuppgifter och drivs av att ge service och support? Söker du en ny utmaning och tycker att tjänsten som sekreterare låter spännande? För kunds räkning söker vi en administratör/sekreterare till vår kund i centrala Göteborg. Tjänsten är med omgående start så tveka inte att ansöka redan idag.

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som sekreterare att arbeta med administration och stötta ett team inom organisationen, med huvudfokus på VD. Dina arbetsuppgifter innefattar att skriva mötesprotokoll, hantera kalender, kontera fakturor samt mötesbokningar. Du ansvarar för att koordinera och boka hotell- och flyg inför resor och är kontaktperson mot resebyrå. Teamet anordnar under året flera kundevenemang där du blir en viktig nyckelspelare i att förbereda och planera detta. Vidare arbetar du med övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. situationer.

Lämplig bakgrund
Har du tidigare erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter och känner dig trygg i en supportfunktion har du goda förutsättningar för att axla din nya roll. Du har en ödmjuk och tillmötesgående inställning och tar gärna egna initiativ i arbetet. Som du märker är tjänsten bred så det är därför viktigt att du kan hålla många bollar i luften och planera och prioritera bland arbetsuppgifterna.

Som person är du prestigelös, hjälpsam och serviceminded. Du har en positiv inställning och sprider energi till dina kollegor. Vidare är du nyfiken, ansvarstagande och självgående person med en hög kvalitetsnivå i ditt arbete. Är du dessutom strukturerad, ordningssam och har en hög integritet har du hittat rätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, tel 031-333 54 81 eller frida.johansson@sjr.se

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
20 apr
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Sekreterare
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga