SJR · Publicerad 28 nov 2019

Vad innebär uppdraget?

Hos vår kund belägen söder om Göteborg finns utrymme för dig som önskar ingå i ett trevligt team och arbeta i en roll med två fokusområden: löneadministration och leverantörsreskontraprocessen. Du arbetar med diverse administration kring löner så som reseräkningar, utlägg och kontroll av tidrapporter och du förser ansvarig lönebyrå med dokument och information som är nödvändig för en korrekt lönehantering. Du ansvarar för leverantörsdelen vilket inkluderar allt från att lägga upp nya leverantörer till betalningar.

Tjänsten utgörs av ett uppdrag som SJR-konsult med start i december/januari och fortsättning under ett års tid. Arbete sker på heltid med möjlighet till deltid vid önskemål. Arbetsplatsen är belägen söder om Göteborg.

Vem är du?

Med ett par års erfarenhet av löneadministration har du god kunskap inom området och trivs att arbeta i en administrativ funktion. Även erfarenhet av leverantörsreskontra är önskvärt. Du kommunicerar främst på svenska i den här rollen men att behärska engelska i viss mån är positivt.

Som person är du prestigelös och därför väldigt öppen att hjälpa till inom andra områden. Du har en positiv attityd samt ett eget driv genom att självständigt ta tag i uppgifter. Du trivs med att kollegor vänder sig till dig för frågor gällande ditt ansvarsområde och du trivs i övrigt med att vara del av ett team där hjälpsamhet uppskattas.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Karin Fors på 031-333 54 75. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
9 dec 2019
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi
Underkategori
Ekonomiassistent
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga