Senab Concept · Publicerad Idag 00:00

Har du en god kommunikativ förmåga och vill arbeta i en koordinerande roll med varierande arbetsuppgifter? Vi söker dig som vill arbeta som projektkoordinator hos vår kund Senab Concept. För att vara aktuell i tjänsten har du kunskaper i svenska och engelska samt ett tredje språk, med fördel arabiska eller persiska.

Tjänstebeskrivning
I rollen som Projektkoordinator arbetar du tillsammans med säljare och logistikavdelning för att driva kundens inredningsprojekt. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat leveransplanering, ta emot beställningar, administration och koordinering. Det innebär att du har en löpande dialog och kontant med kunder och leverantörer för att säkerställa att projekten fortlöper enligt överenskommet. Mycket arbete sker via telefon och mail men även en del kundbesök kan förekomma, såväl i Sverige som internationellt. En viktig del i arbetet blir att planera och skapa struktur för att möjliggöra att rätt sak sker i rätt tid.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, alternativt kommer ifrån servicesektorn och söker nya utmaningar. Har du en eftergymnasial utbildning och internationell erfarenhet sedan tidigare har du hittat rätt. Du har god IT-vana och kunskaper i Officepaketet, främst i Excel. Engelska i tal och skrift samt flytande i ett tredje språk är ett krav för att vara aktuell för tjänsten.

För att trivas på arbetsplatsen tror vi att du är lyhörd, kommunikativt smidig och har en förståelse för kulturella skillnader då du dagligen arbetar i en global miljö. Du är en självgående problemlösare som naturligt håller en hög servicegrad gentemot dina kunder, såväl internt som externt. Vidare har du en god förmåga att prioritera rätt bland uppgifter utan att tappa helheten samt arbetar bra under press. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med SW in Scandinavia AB. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, 031-333 54 81.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, försäkring, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
Idag
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Koordinator
Rekryteringen hanteras av
SW