Sigma IT Consulting · Publicerad 27 aug

Göteborg / Gothenburg

Sigma IT Tech AB söker nu ytterligare en Account Manager med högt eget engagemang och utpräglad känsla för lagarbete. I denna roll arbetar du som kundansvarig och tillsammans med rekryterare och konsultchef jobbar ni för att få Sveriges nöjdaste kandidater, kunder och konsulter. Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av försäljning och vill bli en del av ett team där engagemang, entreprenörsanda och kompetens står i fokus. Skicka in din ansökan idag och ta chansen att bli en av oss!



Hur ser rollen ut?
I rollen som Account Manager ansvarar du, tillsammans med ditt team, för hela processen och relationen till kund. Du utvecklar samarbetet med befintliga kunder och bygger upp din egen kundportfölj genom nykundsbearbetning. Du utför på egen hand kundbesöksbokning, hittar leads, skriver offerter och prisförhandlar. I din roll som Account Manager så representerar du Sigma It Tech AB - ett av Sigmakoncernens snabbast växande bolag. Du kommer i nära samarbete med konsultchef och rekryterare arbeta med att säkerställa en högkvalitativ leverans till våra kunder.



Din bakgrund
För denna roll söker vi dig som vill vara med och göra oss till det bästa IT-konsultbolaget i stan. Du bör vara målmedveten, ansvarstagande och ha en stark entreprenörsanda. Våra värderingar Passion & Execution präglar allt vi tar oss för och går att läsa vidare om i länken nedan.

Det är av stor vikt att du vill arbeta i ett högt tempo i ett mindre team med bra sammanhållning. Vi har höga mål och veckovis uppföljning av KPIer, så du måste gilla detta arbetssätt. Vi är skickliga på det vi gör men glömmer inte bort att ha roligt längst vägen. Vår avdelning har en stark tillväxtplan varför det också är viktigt att du vill vara med och bygga upp bolaget tillsammans med dina kollegor.

http://www.sigmaitc.se/om-oss/varderingar

Dina personliga egenskaper är viktiga för oss då vill behålla den atmosfär vi har idag. Våra medarbetare kännetecknas av en affärsmässig och kundorienterad attityd, samt förmåga att snabbt ta till sig ny information och omvandla den till kreativa lösningar. Du respekterar dina kollegor och har en stark vilja att dela med dig av dina kunskaper till andra samt lyssna och lära.

Sist men inte minst, vi vill att du skall fortsätta att utvecklas och ha kul på jobbet!

Hur är Sigma som arbetsgivare?
Inom Sigma finns det en uttalad utmaning som genomsyrar alla uppdrag och företaget som helhet: finns det en smartare lösning så hittar vi den. En strävan som varje dag utmanar oss och låter oss att tänka utanför de givna ramarna och tillsammans med våra kunder ta de modiga beslut som krävs för att skapa utveckling.

Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vid frågor är du mycket välkommen att kontakta Jenny Sander på jenny.sander@sigma.se

Mer om Sigma IT Tech AB
Sigma It Tech startade sin verksamhet 2018 och är specialister på en sak - talanger inom IT support och drift. Vi hjälper företag att växa och att framtidssäkra sin kompetens med hjälp av flexibla konsulttjänster. Bland våra kunder finns många välkända aktörer som är marknadsledande inom sina respektive branscher. Mer om oss: http://www.sigmaitc.se/en/services/consultants/operation-support/onsite-operations-support


Vi är en del av Sigma-koncernen, som är Sveriges största privatägda teknikkonsultbolag med över 3000 medarbetare i tolv länder. Inom Sigma har vi visionen "Expect a better tomorrow" vilket är vår dagliga ledstjärna; en bättre morgondag för våra talanger, våra kunder och för samhället i stort. Detta medför att vi jobbar aktivt med socialt ansvarstagande och har bland annat ett stort engagemang i Star for Life och andra viktiga samhällsinitiativ. Läs gärna mer om dessa i länken nedan. http://www.sigmaitc.se/om-oss/csr
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
26 okt
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Försäljning

Inga fler liknande jobb tillgängliga