Zimmer Biomet · Publicerad 22 sept

Är du en engagerad person med ett genuint intresse för människor och administration? Vill du vara en del av ett globalt företag med goda värderingar och en härlig stämning? Vår kund Zimmer Biomet söker dig som vill ha ett långsiktigt arbete inom order/kundservice och som finns tillgänglig omgående. välkommen med din ansökan redan idag!

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som administrativ orderhanterare att arbeta på ett trivsamt bolag som sitter i fräscha lokaler i Göteborg. Du blir en del av en grupp på tre personer som präglas av samarbete, service och noggrannhet. Du tar emot inkommande samtal och order ifrån företagets kunder och vårdar relationen till kunderna. I din tjänst kommer du huvudsakligen att arbeta med att registrera och ta emot order som kommer in via telefon, mail, och fax. Du hanterar även frågor angående bland annat leverans, order samt övriga frågor rörande företagets produkter. Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar och mot företagets kunder kommer din service- och samarbetsförmåga komma väl till användning

Lämplig bakgrund
För att trivas i tjänsten som administrativ orderhanterare tror vi att du har tidigare erfarenhet av ett arbeta med datorn som arbetsredskap. Du trivs i en administrativ tjänst där din strukturförmåga och noggrannhet kommer till användning. Då engelska är koncernspråk känner du dig trygg att använda det i både tal och skrift, övrigt språk är svenska. Du är en van användare av MS Office och har med fördel erfarenhet av SAP.

Du är lugn och kontrollerad i stressiga situationer och arbetar med en hög ansvarskänsla. Som person är du positiv och glad och du trivs med att skapa och vårda relationer och brinner för att ge service på både ett professionellt och personligt sätt. Vidare är du prestigelös, kommunikativ och lösningsorienterad.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Uppdraget är löpande och med start omgående. För rätt person finns sedan mycket goda möjligheter till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på tel. 031 - 333 54 81.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, försäkring, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
16 okt
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Rekryteringen hanteras av
SW