NSVA · Publicerad 23 sept 2021

Kundservice/ Back Office medarbetare
Till avdelningen Kundnära tjänster söker NSVA nu en ny kollega med placering på huvudkontoret i Helsingborg.

Vill du vara ett av våra viktiga ansikten utåt när det gäller kundfrågor? Gillar du att ha kundkontakt och att arbeta aktivt med att utveckla vår service? Brinner du för att ge det lilla extra, lite mer än våra kunder förväntar sig? Då är det just Dig vi söker till vår Kundservice.

Arbetsuppgifter:

I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
  • Telefonkontakt med både privat- och företagskunder.
  • Ansvara för kundens löpande frågor och besvara dessa på bästa sätt.
  • Ta emot uppdrag från andra avdelningar, utreda problemställningar, hantera ändringar och avsluta existerande produkter och tjänster.
  • Gemensamma möten med andra interna avdelningar för att utveckla och effektivisera processer.
  • Bidra till utveckling av arbetsrutiner och dokumentation på den aktuella avdelningen samt kvalitetssäkra processer
  • Applikationsansvarig för vårt telefonisystem, ärendehanteringssystem och vårt faktureringssystem EDP
Kvalifikationer och erfarenhet.

Du har förmåga till helhetssyn och att se frågor i ett större perspektiv. Du är serviceinriktad, lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en person som är bra på att strukturera, planera och prioritera ditt arbete samt att du är flexibel som ser möjligheter i förändringar.

Viktigt i denna roll är också att du har dokumenterad erfarenhet av arbete med supportfunktion, gärna med ett utökat ansvar av ägarskap av systemförvaltning och utveckling.

Vi tror att du:
  • Är ansvarsfull och noggrann.
  • Du gillar att vårda och utveckla en viktig affärsrelation, både via telefon och mail.
  • Har arbetslivserfarenhet från liknande roll gärna från den privata sektorn
  • Är väldigt servicemedveten och intresserad av att lära dig nya saker. Du är en god kommunikatör och har känsla för de detaljer som gör skillnad för kundens upplevelse.
  • Tycker om att arbeta tillsammans i grupp samtidigt som du är självgående och tar egna initiativ till att lösa de problemställningar du ställs inför.
  • Har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt arbetar obehindrat i Microsoft Office-miljö.
  • Du har ett tekniskt intresse och tycker om att utveckla arbetssätt och dokumentation.
  • Att skapat affärsmål och arbetat med uppföljning
Låter det som något för dig?

Vad roligt! Rollen är tillgänglig så länge annonsen finns ute och rekrytering sker löpande. Tveka inte att höra av dig!

Mer information

Har du ytterligare frågor om tjänsten kontakta gärna avdelningschef för Kundnära tjänster, Andreas Eriksson, andreas.eriksson@nsva.se

Om NSVA

Vi som arbetar på NSVA, Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp, vet att vi har ett av de viktigaste jobben som finns. Vi ska se till att det kommer rent vatten ur kranen och att vattnet i våra avlopp följer gällande lagar och krav. Det är en uppgift som kräver hög kompetens och ett stort ansvarstagande från var och en av oss. Din delaktighet och arbetsinsats en viktig del i det pussel som gör att vi kan leverera det resultat som samhället förväntar sig av oss. Med öppna dialoger och aktivt kunskapsutbyte verkar vi i ett företag där kompetens, ansvar och arbetsglädje driver oss. Vi är idag ca 220 medarbetare.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
Löpande
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Underkategori
Serviceyrken

Inga fler liknande jobb tillgängliga