Academic Work · Publicerad 14 sept 2021

Tycker du om att arbeta med kunder och har ett ekonomiskt intresse? Vill du påbörja din karriär som System Consultant Trainee hos ett företag med stora möjligheter och höga ambitioner? 24sevenOffice växer i Karlstad och vi söker dig som vill vara med på den resan!

Information om uppdraget

Academic Work söker för 24sevenOffices räkning en System Consultant Trainee till Karlstad. 24SevenOffice är Europas första 100% webbaserade ERP system levererat på molndatateknik och SaaS. De erbjuder en komplett molnbaserad lösning till små och medelstora företag. 24SevenOffice består just nu av över 160 anställda i Oslo, Skien, Stockholm och USA.

Som System Consultant Trainee kommer du att arbeta på avdelningen för Customer Service som i dagsläget består av 20 medarbetare som är utspridda på de olika kontoren, varav en kollega som sitter i Karlstad.
Här får du möjligheten att starta din karriär som System Consultant Trainee på ett företag som verkligen satsar på sina anställda! 24sevenOffice har en tydlig karriärtrappa där du får möjligheten att utvecklas vidare inom företaget. De anställda på Customer Service har olika ansvarsområden och tanken är att personen som anställs i Karlstad bland annat ska få arbeta en del med AI och utvecklas vidare inom det.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen inledningsvis sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos 24sevenOffice.

Du erbjuds
  • En härlig arbetsplats som genomsyras av teamkänsla och samarbete
  • Mycket goda professionella och personliga utvecklingsmöjligheter- det är nämligen helt upp till dig hur dina utvecklingsmöjligheter kommer se ut. Internationella karriärvägar finns!
  • Förmågan att arbeta med komplexa processer och kunder, vilket ger dig en attraktiv erfarenhet för framtiden
  • Hög grad av flexibilitet och tillit inom ditt ansvarsområde
  • Konkurrensstark lön
  • Möjligheten att skapa din egen vardag, där du kan variera mellan att använda företagets kontor och arbeta på distans
Arbetsuppgifter
  • Säkerställa att deras kunder får bästa stöd och rådgivning genom mail, telefon och chatt
  • Gå in och felsöka på var problemet kan ha uppstått i systemet och loggföra detta
  • Utred vilken typ av händelse det är för att sedan lösa det själv eller med hjälp av dina kollegor
  • Jobba med internt samarbete med alla kollegor i organisationen - vi garanterar att du kommer att utveckla en solid affärsförståelse på kort tid
Vi söker dig som
  • Har en utbildning inom teknik / ekonomi och / eller erfarenhet av kundtjänst
  • Har en god förståelse för affärssystem
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, för att kunna erbjuda bästa tänkbara support
Vi ser även att du delar 24sevenOffice:s värdeord: Nyfiken - Modig- Tillit.

Som person är du:
  • Problemlösande då det gäller att man har en positiv yes we can- attityd och vill hjälpa kunderna lösa deras ärende
  • Serviceinriktad och strävar alltid efter att ge bästa tänkbara service
  • Initiativtagande är viktigt då du kommer kunna agera på egna idéer och kan skapa rutiner för detta
  • Har en god samarbetsförmåga då alla på kontoret är hjälpsamma och tycker det är viktigt med lagarbete
Vi kommer i den här rekryteringen lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information
  • Start: Omgående enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Karlstad, inledningsvis sker arbetet hemifrån
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och 24sevenOffice önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Sista ansökningsdag
Löpande
Ort
Karlstad
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Teknik & Ingenjör

Inga fler liknande jobb tillgängliga