Academic Work · Publicerad 24 juni 2021

Har du ett stort intresse för IT och teknik? Är du dessutom en fena på problemlösning och brinner för att ge bästa möjliga service? Då är det här tjänsten för dig! Sök redan idag, vi jobbar med löpande urval!

Information om uppdraget

Till den här rollen söker vi dig som tidigare har erfarenhet av att arbeta som supporttekniker. Du har ett helhetsperspektiv i ditt arbete och kan dra egna slutsatser för att hitta lösningar på de problem som du ställs inför. I ditt dagliga arbete kommer du bland annat ansvar för att hantera de supportärenden som kommer in från kunderna. Du kommer även dokumentera ditt arbete skriftligt och ansvara för att uppdatera manualer och lathundar. Dessutom kommer du i rollen som supporttekniker agera stöttande gentemot dina kollegor och komma med förslag för att effektivisera befintliga arbetssätt.

Arbetsuppgifter
  • Arbeta med support och ärendehantering.
  • Ta fram underlag och uppdatera manualer för olika typer av supportprocesser.
  • Arbeta i supporten både självständigt och i team.
  • Ha kontinuerlig kontakt med kunder och andra delar av organisationen.
Vi söker dig som
  • Viss tidigare erfarenhet av att arbeta som supporttekniker eller i en liknande roll.
  • Har ett stort IT-intresse
  • Har en god kommunikativ förmåga både på svenska och engelska.
Som person är du:
  • Problemlösande
  • Kommunikativ
  • Noggrann
Övrig information
  • Start: oktober 2021
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Linköping
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Sista ansökningsdag
Löpande
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler liknande jobb tillgängliga