Verisure Securitas Direct · Publicerad 6 sept

Tillsammans gör vi skillnad

Verisure Securitas Direct är Europas ledande leverantör av uppkopplade larm och smarta funktioner för hemmet. Företaget växer snabbt och har idag 2,7 miljoner kunder fördelade över 14 länder i Europa och Sydamerika. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 340.000 svenska kunder bland de mest nöjda i branchen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

Verisure söker kundtjänstmedarbetare till vår avdelning med inriktning mot kontraktshantering och fakturering, Operation BackOffice.

Om jobbet

Operation BackOffice är ansvariga för all support gällande frågor kring avtal och fakturering, både mot kund, fältpersonal och internt. Kunderna besvaras via inkommande samtal och mail. Vi hanterar även inkassoärenden, kvalitetssäkring kring avtal och fakturor och arbetar med ständiga förbättringar.

Som person

Vi söker dig som har kunden i fokus och brinner för att få nöjda kunder. Du drivs av ständiga utmaningar och tar gärna eget ansvar. Du arbetar strukturerat och målinriktat med fokus på leverans. Du har lätt för att samarbeta med andra samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt mot uppsatta mål.

Låter detta intressant?

Tjänsten är heltid med placering i trevliga lokaler i Linköping. Du söker genom att registrera dig via länken, dock senast 25 september 2018.
Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Grundkrav för anställning är att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt genomgår en UC och en säkerhetskontroll via Länsstyrelsen.

Vid frågor kontakta är du välkommen att kontakta susanne.lundell@verisure.se
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
25 sept
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Underkategori
Kundtjänst
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga