Diaverum · Publicerad 13 nov

”Jag skulle ju bara..........Nej....!!”
Ibland blir det fort och fel och då behöver vi någon som kan!


Diaverum är en av världens ledande, fristående leverantörer av njursjukvård. Våra värdeord, kompetent, inspirerande och passionerad, driver en kultur präglad av kontinuerlig förbättring av vårt tjänsteutbud, vilket säkerställer att våra patienter får bästa tänkbara behandling för att förbättra deras livskvalité. Diaverum är ett globalt företag med lokala experter på njursjukvård från hela världen, från Sydamerika och Europa till Australien. Vi erbjuder bästa möjliga njursjukvård och stöd till över 30.000 dialyspatienter på fler än 300 kliniker i 20 länder. I Sverige finns vi med verksamhet i Falköping, Visby, Solna och Södertälje och har vårt huvudkontor i Lund. www.diaverum.com

Vi söker nu en positiv och serviceinriktad first-line support/supportekniker som stimuleras av att leverera det lilla extra.

Vad blir din uppgift?

Du kommer att arbeta med varierande uppgifter, huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du stöttar ledningen och våra team i Lund och Göteborg. Som person brinner du för att leverera riktigt god service. Du är prestigelös och lösningsfokuserad och har en positiv framåtanda. . Du kommer att ha många gränssnitt framförallt internt men även externt och arbetet ställer därför höga krav på att du är serviceinriktad i allt som du gör.

Din bakgrund...
  • Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
  • Goda kunskaper inom Windows
  • Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
Som person...
  • är du engagerad och har ett tydligt driv
  • är du analytisk, ordningsam och drivs av att leverera med hög kvalitet
  • har du ett äkta kundfokus och kan identifiera och svara på våra kunders behov
  • är du serviceorienterad och har en flexibel inställning.
  • är du en lagspelare och har ett öppet sinne
Hur ansöker du?

I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Roi Rekrytering. För frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen kontakta Johanna Isberg på johanna.isberg@roirekrytering.se, 0705-843383.

Välkommen med din ansökan!

Du ansöker via länken ”Sök tjänst”. Urvalet kommer att ske löpande då vi har som mål att hitta rätt person så snart som möjligt!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
20 nov
Ort
Lund
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler liknande jobb tillgängliga