SJR · Publicerad 4 sept 2019

Har du vana av att arbeta med kundreskontra och dessutom talar flytande finska? Är flexibilitet och ansvar något som motiverar dig? Då ska du läsa vidare! Vi söker nu en ekonomiassistent till vår kund, ett svenskt bolag beläget i Malmö. Du kommer att tillhöra ett större team och i rollen som ekonomiassistent kommer du att ha ansvar för faktureringsprocessen och att driva detta arbete framåt samt supportera interna och externa parter gällande fakturafrågor. Låter detta intressant? Sök då tjänsten redan idag! Vi arbetar med löpande urval.

Arbetsuppgifter
  • Fakturering
  • Kontering
  • Upprätta betalningsplaner
Din bakgrund
  • Minst 2 års erfarenhet av kundreskontra
  • God datorvana
  • Flytande i finska, svenska och engelska, både i tal och skrift
I denna roll kommer du ha många olika kontaktytor, både internt och externt, och du behöver därför ha en god kommunikativ förmåga. Du måste kunna ställa krav på dina motparter men fortfarande vara ödmjuk och pedagogisk i din approach. I ditt arbetssätt är du ansvarstagande och har förmåga att självständigt driva dina arbetsuppgifter framåt. Du förstår vikten av att hålla deadlines samtidigt som du är noggrann och detaljfokuserad. Kvalitet är något du värdesätter och du ser alltid till att avsluta de uppgifter du påbörjat.

Övrig information

Uppdragstyp:
Konsultuppdrag, minst 6 månader
Ort:

Malmö
Start:

Omgående
Lön:

Enligt överenskommelse

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Claes på 0721-830576. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut och annonsen plockas då ned. Sista ansökningsdag är 2019-07-20.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR


Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.


Titel: Ekonomiassistent
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
3 nov 2019
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi
Underkategori
Ekonomiassistent
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga