SW · Publicerad 24 sept

Ger du service i världsklass och vill arbeta med kundservice? Vill du vara en del av ett företag med goda värderingar och en härlig stämning? Vi söker dig som vill arbeta inom kundservice och kan arbeta halvtid med start i slutet av oktober. Vår kund är verksam inom fastighetsbranschen.

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som kundservice att vara ansvarig för mottagning av felanmälningar och fördelning av inkomna felanmälningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ta emot felanmälningar från kundens hyresgäster via telefon, mail och webbsystem. Du ansvarar för att svara på frågor, registrerar ärendet i systemet samt fördelar ut ärendet till rätt person internt. Beroende på ärendets karaktär kan det handla om servicetekniker, fastigetsarbetare eller liknande. I rollen kommer du på ett professionellt och tillmötesgående sätt att ta hand om de kunder som ringer in med felanmälningar och på ett ansvarsfullt sätt se till att ärendet hanteras. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Du arbetar i Outlook och deras felanmälningssystem Vertex.

Lämplig bakgrund
Du har tidigare erfarenhet från kundservice eller annat relevant kund- och servicerelaterat arbete. Erfarenhet ifrån fastighetsbranschen är meriterande. Du har goda IT- och datorkunskaper och uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Du kommer till din rätt i en koordinerande tjänst och bemöter varje person på ett lugnt och vänligt sätt i alla situationer, service i världsklass! För att trivas på denna tjänst tror vi att du är alert, hjälpsam, lösningsorienterad och har en hög ansvarskänsla. Du är inlyssnande, social och prestigelös. Du är van vid ordning och reda och din styrka ligger i service. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Viktig information
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du kommer att få en anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031- 333 54 81.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga