Placera Personal AB · Publicerad 21 aug

HSB Arlanda är ett självständigt kooperativt företag som verkar i Sigtuna kommun. De erbjuder bostadsrättsföreningar helhetslösningar inom förvaltning och förvaltar idag 25 000 lägenheter samt ett bestånd av egna hyresrätter. Idag arbetar ca 100 medarbetare på deras två kontor i Sigtuna och Järfälla.

Tjänsten
HSB söker nu dig som vill arbeta i Kundcenter med utmanande och varierande arbetsuppgifter. Har du tidigare administrativ erfarenhet och är van med att hantera kundkontakter och frågeställningar från kunder är det ett stort plus. Vi söker även dig som känner dig trygg med att instruera andra och kanske har erfarenhet av att hålla i utbildningar? Då du i rollen kommer vara delaktig i att ge support och stöd åt våra kunder. Du kommer ingå i en grupp som består av kundteamshandläggare inom fyra olika geografiska områden och ni ansvarar tillsammans för HSB:s kunder och medlemmar.

Förekommande arbetsuppgifter i rollen:
  • Kommunikation med bostadsföreningarna och boende samt registrera ärenden i ärendehanteringssystem
  • Hantera frågor rörande medlemskap, betalningar, avtal, panter, parkeringsplatser och köhantering, vilket till en större del hanteras i fastighetssystemet
  • Säkerställa leverans enligt avtal
  • Utveckla- och driva effektivisering av rutiner och processer
Kvalifikationer
Följande kvalifikationer ser vi som lämpliga för tjänsten:
  • Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, inom administration och/eller kundservice
  • God systemvana och vana av att kommunicera i telefon och mail
  • Svenska och engelska flytande i tal och skrift
  • Har du kunskaper i Superoffice samt erfarenhet av större affärssystem/ärendehanteringssystem ser vi det som mycket meriterande
Personligt
Vi söker dig med ett effektivt arbetssätt, som trivs i en miljö med högt tempo. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig samt ser möjligheterna i förändringar. Vidare har du en god samarbetsförmåga, är en god lyssnare och kommunikatör och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående och ser till att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla parter.

Arbetstid/Varaktighet
Konsultuppdrag på 1 år med goda chanser till förlängning
Start: Omgående
Arbetstider: 37,5 h/v, mån-ons 08.00-17.00, tors 08.00-18.00, fre 08.00-12.00
Placering: Märsta

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
20 sept
Ort
Sigtuna
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Sekreterare

Inga fler liknande jobb tillgängliga