Azets Insight AB · Publicerad 1 juli 2021

Vill du ha ett spännande arbete i en miljö där Du ständigt utvecklas? Hos oss är Payroll kärnverksamheten och din kunskap och erfarenhet är det som skapar värde. Nu söker vi dig som vill vara en i uppstartsgänget. Vi kan erbjuda dig plats på huvudkontoret i Solna Business Park eller på vårt kontor i Göteborg.

Arbetsuppgifter

I rollen som uppstartskonsult ansvarar du för implementeringen av våra nya kunder och ansvarar för projektets resultat. Du är huvudkontaktperson gentemot vår kund under själva implementeringen och säkerställer att vi får in rätt data för att kunna genomföra uppsättning av aktuella system/tjänster. Du kommer arbeta med att utefter kundavtal och kollektivavtal genomföra uppsättningar i vårt system Hogia Lön plus.

Innan och under projektets gång arbetar du tätt ihop med ett flertal interna avdelningar såsom sälj, löneleverans och IT samt våra kollegor i Rumänien. Efter projektet är du också ansvarig för en professionell överlämning av arbetsuppgifter till den löpande löneprocessen

I vårt team finns en hög kompetens och engagemang där vi drivs av att vilja göra något bra tillsammans. Kunderna är många och olika, både svenska och internationella, vilket gör att vi får variation och lär oss nytt.

Vad vi söker

Du kommer ansvara för att hantera flera kunduppstarts projekt med varierande komplexitet simultant. Detta ställer krav på att du som person är strukturerad och van att jobba med flera bollar i luften samtidigt.

Du kommer ständigt ställas inför nya utmaningar och scenarion som kräver att du kan arbeta proaktivt och kreativt för att hitta lösningar.

Du behöver vara lika trygg i dig själv som i grupp då du kommer att ställas inför många beslut och frågeställningar men också trivas med att sammanhålla och arbeta tillsammans med andra.

För att axla rollen hos oss behöver du
  • Minst 3 års erfarenhet som löneadministratör igenom hela löneprocessen.
  • Goda kunskaper i att tolka kollektivavtal.
  • Erfarenhet av både kollektiv- och tjänstemannalöner
  • Erfarenhet av lönehantering i Hogia. Har du dessutom erfarenhet av uppsättningar ser vi det som meriterande.
  • Goda kunskaper i svenska och engelska - både i tal och skrift
Vi ser det som en fördel om du dessutom tidigare deltagit i projekt med eget ansvarsområde.

Rekryteringsprocessen

Ansök genom att ladda upp ditt CV så snart som möjligt dock senast 1 augusti 2021. Vi kallar till intervjuer löpande.

Har du några frågor eller funderingar innan du söker? Kontakta rekryterare Sarah Lashari via mail sarah.lashari@azets.com
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
1 aug 2021
Ort
Solna
Anställning
Tillsvidareanställd
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
HR & Personal
Underkategori
Löner & Förmåner

Inga fler liknande jobb tillgängliga