STV · Publicerad 23 juni 2021

Account Manager AV och Videokonferens - Privat Näringsliv

STV växer snabbt genom nya affärer och kunder. Vi behöver nu stärka vår organisation med flera nya medarbetare och roller. Tillsättning av Project Manager, Account Managers, Field Engineer och Solution Specialist sker löpande. Missa inte din chans att bli en del av ett vinnande team! Ansök idag!

STV är en specialist inom videokonferens och avancerad AV-teknik som erbjuder helhetslösningar som effektiviserar organisationer med hjälp av högkvalitativa lösningar för möten. Vår målsättning är att skapa förutsättningarna för problemfria möten där tekniken möjliggör effektiva arbetssätt oavsett om mötet är på distans eller i ett fysiskt rum.

Vem är du?

Som Account Manager på STV behöver du vara en person som känner och tar ansvar, har viss teknisk kompetens inom videokonferens och AV samt är en mycket god affärsman/-kvinna. Vi söker en person som både kan jobba strategiskt att utveckla våra stora kunder inom privat näringsliv, likväl som tar fram detaljerade lösningsförslag och genomför demonstrationer av våra lösningar. Att vara kundansvarig på STV kräver en förmåga att på egen hand hålla ihop och driva alla delar i försäljningsprocessen, vilket även inkluderar kontakter och förhandlingar med leverantörer för att hitta bästa lösning för våra kunder både lösningsmässigt och ekonomiskt.

Vidare behöver du vara van att sälja komplexa lösningar till krävande kunder och vara rådgivande i din försäljning. Rätt person kommer att få key account ansvar för några av Sveriges största bolag. Vi är ett litet team och vi värderar ärlighet, passion och kundfokus oerhört högt. Resor kommer förekomma men du utgår från huvudkontoret i Solna.

För att anta utmaningen tror vi att du:
  • Har förmågan att hantera parallella uppgifter
  • Har ett starkt eget driv att nå uppsatta mål
  • Har en teknisk kompetens inom AV-teknik, meriterande är erfarenhet av videokonferens
  • Har flera års erfarenhet av systemförsäljning
  • Är strukturerad i ditt angreppssätt
För oss är det också viktigt att vi klickar på ett personligt plan. För att lyckas i rollen och för att trivas hos oss tror vi dessutom att du är en person med humor och glädje som du gärna delar med dig av. Du jobbar för att lösa problem och driver dina säljprojekt ständigt framåt. Du triggas genuint av att hjälpa våra kunder till rätt lösning.

Övrigt:

Tjänsten är på heltid

God fast lön + provision samt bra förmåner.

Start enligt överenskommelse.

För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på johan@kraftsam.se

Du ansöker med CV och personligt brev via länken nedan.

Välkommen med din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
30 aug 2021
Ort
Solna
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Försäljning

Inga fler liknande jobb tillgängliga