SW · Publicerad Idag 00:00

Är du en noggrann och serviceinriktad person med systemvana? Vill du jobba i en administrativ roll extra och vid behov? Just nu letar vår kund, Arvid Nordquist, efter en administratör och ordermottagare med start under oktober månad. Låter det som en roll för dig? Ansök då redan idag!

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör och ordermottagare kommer du att jobba extra hos vår kund i Solna. Arbetet utförs helst när behovet uppstår och då det är extra arbetsbelastning på kundservicen. I rollen kommer du stötta dina kollegor med deras administrativa delar vilket bland annat kommer att innefatta:
  • Orderadministration, kundinformation, och reklamationshantering. Du kommer således att säkerhetsställa att varor och information levereras till kunder runtom i norden på ett kostnadseffektivt sätt, i enlighet med lagda beställningar och avtalade villkor.
  • Kontakt med leverantörer via telefon/mail
  • Stötta kollegor med diverse administrativa delar
Du kommer arbeta i systemet SAP som du får en upplärning i, och du är behjälplig där det behövs i gruppen.

Din bakgrund
Vi letar efter dig som kanske pluggar i dagsläget och letar efter extrajobb. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är det meriterande. Som person är ansvarstagande och en lagspelare. Du kan tala och skriva svenska helt obehindrat och uttrycker dig väl i tal och text.

Som person gillar du ordning och reda. Du har även förmågan att vara lyhörd och är bra på att prioritera. Du arbetar strukturerat och gillar att ha många bollar i luften.

Bra att veta
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start under oktober månad. Uppdraget är tänkt att löpa fram till sommaren 2018 och därefter finns väldigt goda chanser till förlängning och även sommarjobb. Tjänsten är en deltidstjänst och du ska kunna arbeta lov och när övrig personal är ledig eller sjuk, kanske är du student och vill dryga ut kassan. Kunden sitter i Solna business park. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor rörande tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Betty Holmberg, 076 647 16 25

Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort.

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, försäkring, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
5 dec
Ort
Solna
Omfattning
Deltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Assistent
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga