The Place AB · Publicerad 22 okt 2019

Tjänsten
Till vårt kundföretag HSB Brf Pampas söker vi en förvaltningsassistent för en bred och spännande tjänst. Du kommer arbeta i en familjär miljö där du förväntas ta dig an dina arbetsuppgifter med stort ansvar och engagemang. Vi söker efter en person som ser långsiktigt på tjänsten och som brinner för bland annat följande arbetsuppgifter:
  • Överlåtelser och pantsättningar
  • Telefon och mailkontakter
  • Ansvar över reception och ta emot besökare
  • Felanmälan
  • Hantera P-platser, garage och lokaler
  • Nyckelkvittering
  • Kontakt med föreningens externa avtalspartners, boende och lokalhyresgäster
  • Kontorsinköp samt hålla snyggt på kontoret
Detta är en form av rekrytering där du initialt arbetar som konsult via The Place. Intentionen är, om båda parter är nöjda, att efter sex månader övergå till fast anställning hos HSB Brf Pampas. Tjänsten är på heltid, med arbetstiderna: mån-tors 06:45-16.00, fre 07.00-15.00, med en timmes lunch.

Kvalifikationer
Följande bakgrund ser vi som passande för tjänsten hos HSB Brf Pampas:
  • Tidigare administrativ erfarenhet samt vana av att hantera telefonen som arbetsredskap
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
  • Erfarenhet från fastighetsbranschen är mycket meriterande
Personligt
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en initiativtagande person som har lätt för att arbeta självständigt. Du är orädd och agerar snabbt när det behövs. Vidare är du en ödmjuk person som klarar snabba kast och att hantera flera olika uppgifter parallellt.

Företaget
HSB Brf Pampas hus byggdes 1962-1964. Föreningen består av 746 bostäder, 7 bostadsrättslokaler, 54 hyresrättslokaler, 85 garage, 545 parkeringsplatser och diverse gemensamma utrymmen. Genom föreningen så äger och förvaltar de sin tomtmark och sina fastigheter.

Intresse för tjänsten?
Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Välkommen med din ansökan!

The Place - Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra - du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:
  • En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
  • Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
  • Onboardingplan
  • Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
  • Friskvårdsbidrag
  • Specialerbjudanden
  • Mentorskap
  • Nätverksträffar
  • Kompetensutveckling
Sökord: Fastighetsassistent, fastighetsadministratör, administratör, fastighet, fastighetsbranschen
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
21 nov 2019
Ort
Solna
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Sekreterare

Inga fler liknande jobb tillgängliga