Academic Work · Publicerad 15 mars 2021

Ett av Stockholms snabbast växande IT-bolag som 2019 blev nominerade till årets entreprenör av EY, söker nu ytterligare en kollega till deras team. På kontoret erbjuds du eget gym, TV-/ spelrum, shuffleboard, en ung och grym stämning med högt i tak. Norteam strävar konstant efter att ligga i framkant och arbetar därför med de senaste teknikerna. Välkommen in med din ansökan idag!

Information om uppdraget

Norteam är idag ett av Stockholms snabbast växande IT-bolag och blev 2019 nominerade som årets entreprenör av EY. De är i dagsläget ca 17 personer på kontoret i Bromma, där de har allt från ett eget gym och TV-/ spelrum till deras egna shuffleboard. De har både kul tillsammans och jobbar hårt för att vara up to date, där de arbetar med de senaste teknikerna för att följa med den digitala utvecklingen. Här får du möjligheten utifrån ett tekniskt perspektiv bidra till ett nytt affärsområde på ett bolag med högt i tak och korta beslutsvägar.

Du erbjuds
  • Goda utvecklingsmöjligheter där du kommer kunna styra din utveckling efter vad du vill göra framåt så du hela tiden plockar nya erfarenheter
  • Att arbeta på ett bolag som hela tiden strävar efter att ligga i framkant och arbetar därför med den senaste tekniken
  • En trygg och långsiktig anställning på ett bolag som har god ekonomi och stora planer på att expandera ytterligare de närmsta åren, detta är bara början på deras framgångssaga
Arbetsuppgifter

Som Second line support inom MS Dynamics 365 kommer du att supportera en av Norteams större kunder på 50% där du kommer ta emot inkommande ärenden i deras egna ärendehanteringssystem. Tillsammans med ansvarig för området har du även möjglihet att vara med och utveckla processer internt. Du kommer att
  • Sköta användarsupport i Dynamics 365 där du kommer att arbeta med Sales and Business central modulen
  • Ta emot inkommande ärenden i både deras kunds och deras interna ärendesystem
  • Supportera och komma med lösningar på inkommande ärenden från deras kunder
Vi söker dig som
  • Har en eftergymnasial utbildning inom Dynamics 365 där du praktiserat inom området alternativt minst ett års arbetslivserfarenhet av att ge användarsupport i Dynamics 365
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då all kommunikation sker på båda språken
Det är meriterande

* Om du har arbetat med modulen Sales and Business central

Som person är du
  • Strukturerad
  • Serviceinriktad
  • Problemlösande
  • Självgående
Övrig information
  • Start: Enligt överenskommelse med fördel omgående
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
  • Placering: Bromma, Stockholm
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Norteam levererar molnbaserad IT, telefoni/ video & print som tjänst. De jobbar i team där deras kunder får en dedikerad teknisk kontakt som tillsammans med säljare och deras Online Support säkerställer kvalité och närvaro i deras leveranser. De har en stabil kurva och tillväxt överlag där de gjorde, trots pandemi, deras bästa år någonsin 2020.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
Löpande
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler liknande jobb tillgängliga