Academic Work · Publicerad 6 juli 2021

Bli en del av ett mindre företag som befinner sig i en expansiv fas och som samarbetar med några av Sveriges mest framgångsrika företag. På Yabie lägger de stort värde i dig som person, för rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas inom företaget. Det händer minst sagt mycket och vi ser att du trivs att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där du uppmuntras komma med initiativ och värdefull input. Dessutom är du en fena på att leverera service i världsklass. Välkommen in med din ansökan, vi hanterar ansökningarna löpande över sommaren!

Information om uppdraget

Academic Work söker för vår kunds räkning en Support Agent som kommer att bli en del av deras Operations & Support team. På Yabie arbetar det i dagsläget ca 40 kollegor, där majoriteten utgår från kontoren i centrala Stockholm. Eftersom Yabie befinner sig på en enorm tillväxtresa, kommer du att få jobba i en bred och varierad roll i syfte att stötta och bygga upp supportorganisationen tillsammans med dina kollegor.

Du erbjuds
  • Att vara med på en enorm tillväxtresa på ett bolag som är välfinansierat och är på framfart i branschen
  • Att bli en del av ett mindre företag men som arbetar med några av Sveriges mest framgångsrika företag
  • En mycket trevlig arbetsmiljö med högt i tak
Arbetsuppgifter

Som Support Agent kommer du att bygga upp en ny roll inom teamet där ditt ansvar huvudsakligen kommer vara att leverera förstklassig service till deras kunder och bygga upp funktionen. Du kommer att
  • Löpande hantera inkommande supportärenden i Salesforce
  • Koordinera och skicka vidare mer avancerade ärenden till relevanta personer
  • Sköta viss administrativ support kopplat till fakturahantering eller liknande
  • Sätta struktur och bygga rutiner för hur de ska arbeta med first line support ärenden tillsammans med kollegorna i teamet
Vi söker dig som
  • Har en avslutad gymnasial utbildning med fördel inom IT/ Tech
  • Har tidigare arbetat i en first line support där du arbetat utifrån ett ärendehanteringssystem och därmed fått förståelse för hur processen går till
  • Talar och skriver obehindrat på svenska då kommunikation sker i huvudsak på svenska
  • Har goda kunskaper i engelska då kommunikationen internt är huvudsakligen på engelska
  • Har erfarenheter av att hantera mailprogram och officepaketet
  • Har en god teknisk förståelse och tycker det är spännande att identifiera lösningar på inkommande IT-relaterade problem
Det är meriterande om du har
  • En eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande
  • Körkort B
  • Arbetat i Salesforce då de använder systemet idag
  • Erfarenheter från branschen
Som person är du
  • Strukturerad
  • Initiativtagande
  • Orädd
  • Serviceinriktad
Övrig information
  • Start: Enligt överenskommelse med fördel augusti 2021
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
  • Placering: Stockholm City
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Yabie är ett snabbt växande fintech-företag som hjälper butiker att utveckla moderna försäljningssystem i syfte att göra det möjligt för dem att fokusera på att driva sin verksamhet snarare än tekniken kring den. Ambitionen är inte bara att göra det lättare för säljare att sälja och acceptera betalningar, utan också att minska den tid de spenderar på administration, rapportering och support.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
Löpande
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler liknande jobb tillgängliga