Academic Work · Publicerad 18 okt 2021

Är du en teknisk problemlösare som är sugen på en ny spännande utmaning? Är du kommunikativ, serviceminded och vill vidareutvecklas i din IT-karriär? Nordlo söker nu efter en supporttekniker med stort intresse för IT och teknik. Urval sker löpande så skicka in ditt CV redan idag!

Information om uppdraget

På Nordlo blir du en del av ett spännande bolag som sätter medarbetare och kunder först. Som supporttekniker i deras ServiceDesk är du en viktig ambassadör för verksamheten. Via telefon, fjärrstyrning eller fysiskt på plats kommer du bistå kunder inom olika verksamhetsområden med hantering av driftstörningar i IT-miljön, genomföra installationer eller ge teknisk rådgivning. Arbetsuppgifterna kan variera eftersom kunderna befinner sig inom olika verksamhetsområden. Det gör det möjligt för dig att utveckla och stärka din tekniska kompetens.

Du erbjuds
  • Ett varierande jobb med goda utvecklingsmöjligheter
  • En arbetsplats med möjlighet till påverkan och inflytande
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter
  • Ingå i ett kundteam där ni tillsammans bildar Nordlos ServiceDesk
  • Via telefon, fjärrstyrning eller på plats hos kund lösa tekniska problem
  • Vara med och effektivisera kundernas IT-miljö
Vi söker dig som
  • Har relevant utbildning eller yrkeserfarenhet inom IT
  • Har tidigare erfarenhet av kundkontakt eller service
  • Har ett brinnande intresse för IT och stor nyfikenhet att vilja lära dig mer
  • Har kunskap av Office365, Windows 10 och ärendehanteringssystem
  • Skriver och talar obehindrat på svenska då det används i det dagliga arbetet
  • Meriterande om du innehar B-körkort
Som person är du:
  • Orädd
  • Noggrann
  • Problemlösande
  • Kommunikativ
Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Stockholm, Kista
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Nordlos önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
https://nordlo.com/
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
Löpande
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler liknande jobb tillgängliga