ApoEx AB · Publicerad Igår 00:00

ApoEx är ett av Sveriges snabbast växande företag. De präglas av driv, nytänkande och en inställning om att ingenting är omöjligt. För att ApoEx ska nå ytterligare fortsatt framgång söker vi nu för deras räkning en kontorsansvarig. Det här är jobbet för dig som trivs i en bred roll där du har möjlighet att hålla ordning och reda samtidigt som du är noggrann med detaljer utan att tappa helhetsbilden. Du kommer vara anställd av ApoEx och arbeta på deras kontor i Hammarby sjöstad.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Tillträde sker så snart som möjligt gärna omgående.

Arbetsuppgifter

Vi söker dig som kan ta ett helhetsgrepp om kontorets skötsel och leverera på en hög nivå. Du kommer att vara ansiktet utåt för besökare och ansvara för att på ett professionellt sätt erbjuda bästa möjliga service internt och till externa parter. Som kontorsansvarig kommer du ansvara för trivseln på kontoret, receptions- och konferensrumsservice, posthantering och löpande kontorsadministration. Du kommer också jobba med viss internkommunikation.

Dina arbetsuppgifter som kontorsansvarig innebär att:
  • ta emot besökare, leverantörer och kunder
  • hantera mötesbokningar och se till så att konferensrum är iordningställda inför och efter möten
  • post och budhantering
  • vara huvudansvarig för att planera och göra inköp av mat och dryck till event, afterwork och möten
  • hantera konferens- och resebokningar
  • ansvara för administration kring larmsystem, larmrutiner och passerkort
  • hålla ordning på kontoret och hålla rent på allmänna ytor. Det innebär även att se till så alla tar sitt ansvar att hålla rent och snyggt i lokalerna.
  • vara kontaktperson mot leverantörer samt upphandla och förhandla avtal med leverantörer
  • ansvara för löpande inköp av kontorsmaterial och ta emot gods från distributörer
  • vara en viktig del i praktisk introduktion av nyanställda samt stötta HR-avdelningen med administration
  • se till den fysiska arbetsmiljön och ansvara för brandskydd på kontoret i Hammarby.
Utbildning/erfarenhet

För att lyckas som kontorsansvarig ser vi att du har några års erfarenhet från en liknande roll samt gymnasiekompetens eller motsvarande. Vi söker dig som är van att ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter och som tycker om att samarbeta med andra. Du är flexibel och prestigelös då arbetsuppgifterna kan variera samtidigt som du har pondus och kan sätta gränser. Att hantera flera arbetsuppgifter parallellt är inga problem för dig samtidigt som du har struktur och ordning inom ditt ansvarsområde.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är serviceinriktad, initiativtagande och kommunikativ. Som person är du en självgående problemlösare med ett sinne för ordning och reda. Att skapa goda relationer med alla som kommer i kontakt med dig är värdefullt. Du har även grundläggande IT-kunskaper och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser även att du har körkort.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
ApoEx AB har på 7 år vuxit till 2,5 miljarder i omsättning. De fokuserar på varuförsörjning till privat och offentlig vård. ApoEx har framförallt vunnit kunder och uppdrag genom ny, effektiv, logistik och egenutvecklade IT-lösningar. ApoEx IT-lösningar används både internt, för att skapa effektivitet, och externt, för att underlätta för kunder och erbjuda nytänkande lösningar.

ApoEx utmärks av att vara starkt kundfokuserade, de arbetar nära sina kunder och prioriterar att utveckla sina lösningar efter deras behov och önskemål. ApoEx snabba utvecklingstakt möjliggörs av en stark internkultur som dels strävar efter sammansvetsade och små team och dels effektiva arbetsmetoder och lösningar.

Länken nedan tar dig till ApoEx hemsida och ytterligare information om ApoEx i media.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
Igår
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Rekryteringen hanteras av
Poolia

Inga fler liknande jobb tillgängliga