Nu har du som har några års yrkeserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter en möjlighet att testa på att jobba hos en av storbankerna i Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag som löper i minst 6 månader och då vi söker någon som kan börja inom kort får du gärna söka uppdraget redan nu.
Arbetsbeskrivning
Bankens Trade Finance avdelning söker en ny kollega till teamet som jobbar med dokumenthantering. Du kommer att jobba i ett team som i dagsläget består av 3 medarbetare och dina arbetsuppgifter kommer primärt vara att hantera olika typer av dokument som scannas för granskning hos våra kollegor på andra siter. Det innebär att analysera vilka dokument banken erhållit, för vissa produkter och sanktionskontroller av motparter för att sedan scanna dessa. Beroende på inflödet kommer du även var behjälplig att hjälpa till med andra administrativa arbetsuppgifter.
Kvalifikationer och egenskaper
Några års yrkeserfarenhet av administrativt arbete.
Meriterande om du har erfarenhet av Trade Finance sedan tidigare
Vana att strukturera upp ditt arbete och du behöver vara noggrann
Du är effektiv och stresstålig och värdesätter en snabb leverans.
Du tar egna initiativ och driver saker framåt
Du gillar att jobba i team och van i kontakt med interna/externa intressenter
Behärska svenska och engelska i tal och skrift
För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Meritmind, Jenny Österberg på jenny.osterberg@meritmind.se.
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
Tänk på detta innan du skickar in din ansökan
Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning
Se till att namn och kontaktuppgifter står med på ditt CV
Det endast är möjligt att bifoga ett dokument, lägg gärna CV och eventuellt personligt brev i samma fil
Din ansökan skickas när du valt fil och klickar på öppna