Cabonline Customer Service AB · Publicerad 21 aug

Vi söker en servicemässig och kundorienterad medarbetare till Cabonlines norska kundtjänst inom trafikledning! Sök här!

Talar och skriver du norska obehindrat samtidigt som du har ett starkt sinne för bra service? Trivs du i en koordinerande roll då du har mycket kundkontakt och även administrativa arbetsuppgifter? Cabonlines kundtjänst är nu på jakt efter nya drivna medarbetare inom deras trafikledning av taxitjänst. Låter det som något för dig? Läs mer om jobbet och sök nedan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som norsktalande kundtjänst har du en dynamisk och omväxlande roll då du får hantera Cabonlines kundkontakt samt över tid bygga upp relationer med olika kontaktpersoner. Du kommer vara del av ett stöttande team med närvarande och aktivt coachande chefer. Tillsammans kommer ni se till att Cabonlines kundtjänst levererar på högsta nivå och samtidigt har en härlig arbetsmiljö. Du kommer även få tydliga utvecklingsmål där fokus ligger på att du ska kunna växa i din yrkesroll och successivt ta mer ansvar.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som medarbetare på Cabonlines kundtjänst kommer du agera som stöd till förarna och hantera taxibeställningar, med fokus på den norska marknaden. Det innebär att:
  • Ta emot inkommande samtal som berör taxibeställningar
  • Skapa beställningar i systemet
  • Koordinera och kopplar ihop taxiförare med kundens behov
  • Övrig administration kopplad till taxiärenden
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

När du startar på Cabonline kommer du få en gedigen internutbildning för att försäkra att du har alla verktyg du behöver för att kunna utföra arbetet på bästa sätt. Du kommer vara del av ett mindre team som i sin tur är en del av hela Cabonlines kundtjänstavdelning. Arbetstimmarna fördelas mellan medarbetarna för att täcka upp tiderna 06.00-23.00 där du har möjlighet att påverka vilka pass som passar just dig. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vidare sitter Cabonline i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg.

VEM ÄR DU?

För att passa denna roll ser vi att du har erfarenhet av och trivs med kundservice samt därför har en god förmåga att bemöta olika typer av kunder. Du har gärna telefonvana där du har hanterat större inflöden av samtal och är en fena på administration. Eftersom att du kommer ta emot ärenden på norska så ser vi också att du behärskar språket på flytande nivå.

Vidare ser vi att du är en naturlig problemlösare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är flexibel som person och trivs med att arbeta samt uppnå mål tillsammans med dina kollegor. Sist men inte minst är du en teamplayer som drivs av att bistå med bästa möjliga service.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga