Danske Bank · Publicerad 16 nov

Är du en initiativrik problemlösare med ett stort kundfokus? Då kanske du är vår nya kollega i VIP-support i Stockholm!

VIP-support i Stockholm är en del av Customer Implementations & Support inom Danske Bank. Vi är ett team som stöttar varandra och alltid ser till att vi ger våra kunder bästa möjliga service. Vi arbetar med bankens största och mest komplexa företagskunder inom Corporates & Institutions och Business Banking.

Nyckelspelare i våra kundteam
Genom bankens Cash Management tjänster erbjuder vi olika lösningar som effektiviserar hanteringen av företagets likviditet, flöde samt processer. Cash Management är nyckeln i kundrelationen och du blir därför en viktig spelare i våra kundteam. Du deltar aktivt i kundens affärer och arbetar tätt tillsammans med vår säljorganisation med ett gemensamt mål, att skapa värde för kunden. Du kommer att bistå våra kunder med löpande support kring bankens Cash Management produkter via e-post och telefon, samt delta i och genomföra egna kundbesök. Du kommer även att delta i implementeringen av Cash Management lösningar för nya kunder.

Vem är du?

För att trivas i den här rollen tror vi att du är en problemlösare med en stark känsla för att göra kunden nöjd. Du är initiativrik, noggrann och ansvarstagande, och arbetar gärna både självständigt och i grupp. Social kompetens, känsla för service och en positiv attityd är något som hjälper dig att lyckas med uppdraget. Vi ser gärna att du har erfarenhet från Cash Managent området.

Som utmanare på den svenska bankmarknaden genomsyras Danske Bank av en entreprenörskultur. Vi söker efter medarbetare som brinner för utveckling, både av sig själva och av våra affärer. För dig som tycker om utmaningar och strävar efter att växa inom ditt arbete ges du möjlighet till stort eget ansvar, samtidigt som du har ett engagerat team och inspirerande ledare omkring dig. Vi ger dig möjlighet att bygga din karriär i banken, och erbjuder dig en inkluderande arbetsmiljö där du är med och bidrar till vår framtida utveckling.

Är du intresserad?
Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Claudia Franzén, Head of Customer
Support Stockholm på 070-399 13 54.

Vi ser fram emot din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Som en av Nordens största banker letar Danske Bank efter rätt personer som vill vara med på vår resa mot att bli den mest tillförlitliga finansiella partnern. Vår ambition är att skapa värde för våra kunder, såväl privatkunder som företag och institutioner. Danske Bank växer snabbt i Sverige, där vi är en utmanare på bankmarknaden, och vi vill därför anställa de mest ambitiösa personerna som vill vara med och bidra till vår drivna och inkluderande kultur. Vårt huvudkontor ligger i Köpenhamn och vi har 18 000 anställda i 16 lände, varav 1 500 i Sverige.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
30 nov
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Underkategori
Bank & Finans

Inga fler liknande jobb tillgängliga