Easypark AB · Publicerad 25 nov 2021

EasyPark söker just nu sin nästa stjärna till deras härliga team i Stockholm!

Om tjänsten:

Du kommer vara en del av EasyParks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande, EasyParks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras rätt.

Vem är du?

Du som söker denna roll passar in på följande:
  • Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus
  • Du drivs av att jobba mot uppsatta mål
  • Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt
  • Du trivs i högt tempo och är stresstålig
  • Du är kommunikativ och en teamspelare
  • Gillar att hitta egna lösningar
Vanliga arbetsuppgifter:
  • Ta emot och registrera felanmälningar
  • Ge support och besvara frågor till kunder som hör av sig på mail och telefon
  • Registrera nya kunder
  • Hantering av fakturafrågor
  • Övriga administrationsuppgifter kan förekomma
Vi söker dig som har ett brinnande intresse och känsla för kundservice. Du är en lagspelare som ser proaktivitet som en självklarhet för att ge kunden bästa möjliga hjälp. För att lyckas i denna roll ser EasyPark gärna att du har:
  • Gymnasieutbildning
  • God datorvana
  • Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
  • Erfarenhet av serviceyrke
Start: Omgående

Omfattning: Heltid, provanställning 6 månader

Placering: Stockholm

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

EasyPark AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta Andreas.Bergin@kraftsam.se eller josefin.drakopoulou@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
25 dec 2021
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
4

Inga fler liknande jobb tillgängliga