Finance Recruitment · Publicerad 13 jan 2020

Är du i början av din karriär och vill utvecklas inom ekonomi? Har du tidigare arbetat med service och har tidigare vana av kundkontakt? Då kan rollen som ekonomiassistent på YILPORT vara rätt roll för dig. För att passa in i rollen är du inte rädd för att ta kontakt med nya människor och du tycker om att arbeta på ett noggrant och strukturerat arbetssätt.

Arbetsuppgifterna:
· Daglig dialog med kunder
· Påminnelsehantering
· Regelbunden rapportering till närmsta chef
· Ad hoc uppgifter

Profil:
· Gymnasieutbildning
· Erfarenhet inom administration och/eller kundtjänst
· Strukturerad och service-minded
· Meriterande med erfarenhet av ekonomisystem och/eller CRM system
· Mycket goda kunskaper i Office-programmen

För denna roll tror vi att du är social som person samt har ett strukturerat arbetssätt och med en problemlösande inställning.

Detta är ett s.k. hyr/köp då du påbörjar uppdraget som konsult 6 månader för att sedan överrekryteras till kunden om samarbetet fungerar väl. Önskvärd start i mitten på feb 2020.

Intresserar denna roll dig? Ansök i så fall omgående då intervjuer sker löpande. Ansök via "ansök-knappen" på www.talentrecruitment.se eller kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Kaaling, 0708 – 16 14 27
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Sweden is a part of YILPORT Holding. YILPORT Holding aims to create world-class, multipurpose facilities on an international scale. This vision is powered by the company's growth strategy to become a top 10 global port operator by 2025. The numbers indicate that the company is well on its way to achieving this target, as YILPORT Holding was acclaimed as the 12th biggest international terminal operator in the world on Drewry's 2017 ranking.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
13 mars 2020
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi
Underkategori
Ekonomiassistent

Inga fler liknande jobb tillgängliga