GS1 Sweden · Publicerad 8 nov 2021

Brinner du för kundrelationer och vill utvecklas inom kundservice? Vi rekryterar till GS1 Swedens kundservice i Stockholm city!

Är du en servicedriven person ut i fingerspetsarna och ute efter nästa steg inom kundservice? Vi rekryterar nu en ny medarbetare till GS1 Swedens kundservice, med kontor centralt i Stockholm. Här kommer du få vara en del av ett härligt gäng med hög kompetens som verkar i en global miljö och dagligen strävar efter att leverera ett förstklassigt engagemang och bemötande. Låter detta som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

GS1 är ett globalt bolag som jobbar med artikelinformation och tracking av olika data, exempelvis genom streckkoder och kolli-ID. GS1s produkter är grundläggande inom näringslivet för att vi skall kunna följa och få information om varor och produkter i en allt mer globaliserad värld.

På GS1 Sweden får du möjligheten att utvecklas i din roll inom kundservice. GS1 har ett tekniskt komplext produkt- och tjänsteutbud som du kommer hjälpa och supportera kunderna inom. Det ger stora utvecklingsmöjligheter för dig som är tekniskt intresserad och brinner för problemlösning på hög nivå.

I denna roll kommer du bygga upp relationer med de kunder du supporterar och lära dig om deras verksamhet, vilket ger en extra dimension i ditt supportarbete och en möjlighet att hjälpa kunderna få ut maximalt av sina GS1 produkter.

GS1 Sweden har även många fina förmåner, såsom friskvårdsbidrag, 6 veckors semester och generös pensionsavsättning.

Arbetet kan ske på distans, men två dagar i vecka är obligatoriska på kontoret.

Arbetstiderna är generösa 37,5 timmar i veckan vintertid och 35 timmar i veckan sommartid.

Dina framtida arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta tillsammans med mycket kompetenta kollegor som månar om varandra och du kommer få en bra introduktion med en fadder som hjälper dig under din upplärningsperiod.

På GS1 Swedens kundtjänst kommer du vara en av flera medarbetare som ansvarar för att kunderna får professionell hjälp med sina supportärenden och mer konkret kommer du i rollen:
  • ta emot och besvara ärenden - både över telefon och mail
  • svara på ekonomi- och fakturafrågor
  • hantera beställningar, uppsägningar och överlåtelser av produkter och tjänster
  • samarbeta med och ge support till andra avdelningar
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Ärendena hanteras till 50% över telefon och till 50% via mail. Dina kunder kommer vara både svenska och utländska varför du behöver vara flytande i både svenska och engelska i tal och skrift.

Tjänsten är en visstidsanställning med start 1 februari som varar till sista december 2022 med möjlighet till förlängning.

Arbetsklimatet präglas av lojalitet, empati och ett nära samarbete.

VEM ÄR DU?

Till rollen inom kundtjänst på GS1 Sweden söker vi dig som är nyfiken, positiv och gillar att samarbeta med andra för att uppnå goda resultat. Som person är du duktig på att skapa och underhålla relationer och har lätt att förklara och lösa problem för andra.

Vidare tror vi att du:
  • har jobbat med kundservice, gärna med fokus på tekniska ärenden
  • är van att ha telefonen och datorn som främsta arbetsverktyg (och därigenom har koll på Office-paketet)
  • kontinuerligt vill utveckla din kompetens och lära nytt
  • har flytande kunskap i svenska och engelska (talar du något ytterligare språk är det ett stort plus!)
  • brinner för att lösa kunders problem och hjälpa dem få ut max av sina produkter
INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga