Gazella Business Support AB · Publicerad 20 okt 2020

Vi söker nu en Operativ inköpare till vårt klientbolag som har kontor i centrala Stockholm. Företaget är en medelstor internationell aktör inom FMCG med ett starkt fäste i norra Stockholm. Deras inköpsavdelning består av tre medarbetare samt en stor säljkår som du kommer samarbeta tätt ihop med.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående t.o.m. april 2021. Vi kommer därför att intervjua kandidater löpande för denna tjänst och ber dig skicka in ditt CV redan idag!

Erfarenhet
Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet från en operativ inköpsroll. Starkt meriterande om du har en utbildning inom inköp/logistik och branscherfarenhet från FMCG. Du har god vana av att arbeta i ERP-system och Excel. Det är även meriterande om du arbetat i Navision Dynamics tidigare.

Personliga egenskaper
Du trivs i en mindre organisation där det är högt i tak och ett tätt dagligt samarbete. Utöver detta uppskattar du ett högt tempo och talar flytande svenska och engelska. Vi söker dig som tycker det faller dig naturligt att bidra med ett stort driv och ansvar, där du arbetar självgående i inköpsprocessen och kommer med egna förbättringsinitiativ för att effektivisera och optimera det dagliga arbetet.

Vad Gazella Business Support erbjuder dig
Bli en del av Gazella Business Supports konsultnätverk! Vi är övertygade om att konsultuppdrag skapar möjlighet att snabbt samla på sig mycket erfarenhet från olika branscher, testa olika företagsformat och möta olika organisationsstrukturer och kulturer. Vi arbetar ständigt med en rad spännande bolag i flera olika branscher och erbjuder dig konsultuppdrag som passar dina behov. Som anställd konsult hos Gazella Business Support får du ta del av våra nätverkande och roliga event och du erbjuds friskvårdbidrag och pension. Gazella Business Support vill vara din långsiktiga partner genom karriären. Hos oss kan du lita på omtanke för din trivsel, uppföljning och utveckling.

Ansökan
Har vi fångat ditt intresse? Ansök via knappen nedan! Har du frågor är du välkommen att kontakta Moa Kalström som är ansvarig rekryterare för denna tjänst, moa.kalstrom@gazella.se.

Gazella Business Support arbetar ständigt med en rad spännande bolag, i flera olika branscher. Skicka in ditt CV för att öka dina chanser till nya jobbmöjligheter!

Din utmaning
  • Orderläggning (avrop), leveransbevakning samt planering.
  • Transportbeställning och logistikadministration.
  • Lagerhantering.
  • Optimera och säkerställa inköpsflöden.
  • Samarbeta med interna samarbetspartners, ex KAM:s.
  • Stötta i arbetet gällande utvärdering av viktiga leverantörer samt åtgärder för leverantörsförbättringar.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Gazella Business Support strävar efter att vara den givna leverantören av personal med administrativa och verksamhetsstödjande roller och tillsätter tjänster inom office, inköp, administration och support. Vi hyr ut och rekryterar till bade stora och sma foretag inom alla olika branscher, fokuserat pa Stockholm med omnejd. Gazella Business Support, GBS är ett dotterbolag till Gazella AB, som är specialister på personal inom ekonomi och finans. Vart kraftfulla och skraddarsydda searchverktyg i kombination med proaktiva intervjuer och en uppdaterad kandidatbank, ökar precisionen och minimerar leveranstid. Pa detta satt kan vi garantera den snabba, flexibla och traffsakra leverans som kannetecknar Gazella.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
12 dec 2020
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Ekonomi
Underkategori
Inköpare

Inga fler liknande jobb tillgängliga