Gränges AB · Publicerad 29 sept

Om Gränges:
Gränges är en ledande global leverantör av aluminiumprodukter för värmeväxlare och andra nischmarknader. Gränges är världsledande med en marknadsandel på cirka 20%.

Företaget utvecklar, producerar och marknadsför avancerade material som förbättrar effektiviteten i kundtillverkningsprocessen och prestandan hos slutprodukterna. Bolagets geografiska marknader är Europa, Asien och Nordamerika. Dess produktionsanläggningar är belägna i Sverige, Kina och USA och har en sammanlagd årlig kapacitet på 400 000 ton. Gränges har cirka 1 500 anställda och en omsättning på över 10 miljarder kronor. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm.

Rollen:
Du blir Gränges ansikte utåt och du erbjuds en viktig och central roll på ett kontor där alla är drivna och initiativtagande. Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande ansvarsområden är:
  • Ta emot gäster
  • Växeln, (inte svara i telefon utan uppdatera kontaktlistor etc)
  • Bokningar av konferensrum i Outlook
  • Allmänna kontorsytor
  • Datorer och mobiler
  • Boka resor till ledningsgruppen
  • Hantera reseräkningar
  • Beställa kontorsmaterial
  • Kontakt med fastighetsägare
  • Arkivera avtal, vara bolagsjurist behjälplig
  • Hantera post och bud
  • Beställa mat, frukost, lunch eller dylikt
Din profil:
Vi söker dig som är en erfaren Office Coordinator som är serviceminded, tar initiativ och är prestigelös. Du är duktig på att prioritera, kan hantera många olika uppgifter samtidigt och du har hög integritet.

Du har ögat för detaljer och du är duktig på att kommunicera. Du känner dig trygg i en internationell miljö där tempot är högt, dynamiskt, innovativt, prestationsdrivet och tillväxtfokuserad.

Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och pratar du ytterligare språk är det meriterande. Du är trygg i hela Officepaketet och har du ett intresse för IT är det ett stort plus.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar Gränges med The Pace/Wise Professionals.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Arbetstiden är mellan 08:00-17:00.

På huvudkontoret i Stockholm arbetar ca 30 personer och kontoret ligger på Humlegårdsgatan 19 A men i december flyttar kontoret till nyrenoverade lokaler på Linnégatan 18.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se eller 0766- 20 29 10. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
20 okt
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Rekryteringen hanteras av
The Pace

Inga fler liknande jobb tillgängliga