Hitta.se · Publicerad 16 aug

Om tjänsten
Som administratör hos oss kommer du vara spindeln i nätet och arbeta tätt tillsammans med Affärsområdeschef, Säljchef och Säljare. Du kommer ha många kontaktytor, främst internt men även externt. Då detta är en ny tjänst så ser vi gärna att du har en kreativt tänk, lätt att skapa egna rutiner samt att du är van vid att komma med förbättringsförslag.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara kring administration inom olika system som t.ex. inom vårt egna CRM. Du kommer även att hjälpa till med prospekteringsarbete, presentationer och fakturor

Förekommande arbetsuppgifer:
  • Arbeta med faktureringssupport
  • Prospekteringsarbete till säljarna
  • Skicka offerter till kunder
  • Bearbetning av diverse uppgifter i internt CRM
  • Assistera Områdeschefen med olika sysslor
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter såsom t.ex. mail, post och möteshantering.
Din profil:
Du har sannolikt en gymnasial ekonomutbildning samt ca 1 års erfarenheter från arbete med motsvarande arbetsuppgifter.

Du trivs med att jobba i högt tempo, är ordningssam och strukturerad. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och hugga tag där det behövs.

Tjänsten kräver god kommunikationsförmåga, effektivitet samt förmåga att organisera sitt arbete. Man behöver även ha förmågan av att hantera många abetsuppgifter igång samtidigt samt vara stresstålig.

För tjänsten krävs det att du har:
  • God administrativ förmåga
  • Vana vid att jobba i olika system
  • Mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift
Tjänsten är på heltid och kontoret är beläget på Drottninggatan i Stockholm. Vi ser gärna att du kan starta omgående

Vi ser fram emot din ansökan i form av ett CV och personligt brev där du gärna får beskriva varför du passar för tjänsten.

Har du frågor är du välkommen att återkomma till ansvarig rekryterare på johan@kraftsam.se

Lycka till!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
10 sept
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration