Konfidentiell · Publicerad 14 okt 2020

Vi söker nu, för en kommande kunds räkning, en Mötes, konferens och utställningsansvarig.

I denna roll kommer du arbeta med att leda och fördela arbetat på avdelningarna över möten, konferenser och utställningar. Du kommer även ansvara för detaljplanering av stora som små bokningar och planera schemat internt utifrån bokningsläget. Du kommer även arbeta med att utforma en internationell strategi för avdelningarna samt vara kampanjansvarig för när och hur kampanjerna ska utformas och rullas ut.

Exempel på arbetsuppgifter
  • Kvalitetssäkra driften och fördela arbetsuppgifter i teamet samt säkerställa teamets utveckling
  • Budget och ekonomiskt ansvar för din avdelningar
  • Säkerställa kundnöjdhet, följa upp serviceresultat och arbeta med merförsäljning
  • Arbeta med administrativa uppgifter och den dagliga driften
  • Planera och genomföra projekt som gynnar företagets avdelningar
Vi erbjuder dig:
  • En varierad vardag med både detaljarbete såväl som planering framåt
  • En roll med ansvar och möjlighet att påverka din egen och andras vardag
  • Att arbeta i ett team som fokuserar på kundens upplevelse, ständig utveckling och att ha roligt på jobbet
Vem är du:
  • Du har god kännedom angående säljprocesserna inom hotellbranschen
  • Du har tidigare arbetat med utgående försäljning inom Hotell & Event
  • Du har antagligen arbetat som Teamleader i hotellbranschen
  • Vi tror att du har arbetat som AM/KAM i 2-3 år inom Hotell & Event
Denna tjänst är inkommande under Q4 varav vi förbehåller oss rätten att återkoppla så snart vi har mer information om tjänsten.

Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och personligt brev!
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
15 nov 2020
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Hotell & Restaurang
Underkategori
Chef & Ledning

Inga fler liknande jobb tillgängliga