Ogunsen · Publicerad Igår 00:00

Till vårt fantastiska team söker vi dig som vill utveckla vår affär och erbjudande inom Interim Management!

Vi erbjuder dig en roll med stor frihet och stort ansvar - en unik möjlighet att få utveckla vår Interimsaffär och att du själv får växa med den! Du blir en del av en mål- och affärsinriktad företagskultur där vi tycker om att överträffa förväntningarna hos våra kunder och kandidater och erbjuda dem den bästa upplevelsen och den bästa lösningen.

Du kommer att ansvara för hela vår Interimsaffär vilket innebär att:
  • Bygga och underhålla ett kvalitativt nätverk av underkonsulter på chefsnivå.
  • Ansvara för försäljning, etablera och utveckla både nya och befintliga kundrelationer
  • Ansvara för att förhandla och ta in nya uppdrag
  • Ansvara för att matcha interimskonsulter till uppdrag
Arbetet sker i nära samarbete med övriga medarbetare på Ogunsen där resurser även finns inom researchområdet samt gällande bokning av kundbesök/nykundsbearbetning. Eftersom bolaget växer kommer du även att vara delaktig i arbetet med att utveckla koncept, metoder och processer. Som ansvarig för vår interimsaffär har du eget budgetansvar, ingår i Ogunsens ledningsgrupp och rapporterar till VD.

Vem är du?
Vi letar efter dig som är redo för nästa utmaning och som drivs av att få vara med och bygga en verksamhet. Du har akademisk utbildning tillsammans med flerårig erfarenhet av liknande roll i konsultbranschen. Vi tror att du har ett eget nätverk på chefsnivå samt är en erfaren säljare med god förhandlingsvana. Har du också ett stort intresse för människor och ledarskap kan du vara exakt den vi söker!

Är du intresserad av att veta mer? Kontakta då VD Jessica Runerlöv Moberg på 073-421 79 81. Vi välkomnar din ansökan snarast via www.ogunsen.se, urval och intervjuer sker löpande.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Ogunsen erbjuder högkvalitativa rekryterings- och interimslösningar på managementnivå för privat och offentlig sektor inom specialistområdena Ledning, IT samt Ekonomi/Finans/Försäkring.
+ Läs mer om företaget