Placera Personal AB · Publicerad 7 okt 2019

Tjänsten
Vi söker nu en dansktalande kundtjänstmedarbetare på heltid till vår trevliga kund Coty. Du kommer att ingå i ett team på ca åtta personer och tillsammans kommer ni att arbeta mot den nordiska marknaden. Tjänsten är ett konsultuppdrag fram till sista augusti 2020 och du kommer att vara anställd av oss på Placera Personal och arbeta ute hos Coty på deras kontor i Värtahamnen. Start omgående, enligt överenskommelse. Arbetstider, vardagar mån-fre 8-16:30.

Arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att:
  • Ge support och service via mail och telefon till svenska och danska kunder
  • Svara på produktfrågor
  • Registrera order
  • Stötta logistikavdelningen med leveransinformation
  • Ge bästa möjliga service
Kvalifikationer
Vi ser följande kvalifikationer som lämpliga för tjänsten:
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Flytande i svenska och danska i tal och skrift
  • Erfarenhet från service
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Goda kunskaper i engelska
Personligt
För att lyckas i rollen som dansktalande kundtjänstmedarbetare på Coty tror vi att du är social, utåtriktad och duktig på att kommunicera. Du har lätt för att anpassa dig och lösa problem. Du drivs av att hjälpa andra och älskar att ge god service. Du är en teamspelare som ser till gruppen men räds inte för att ta tag i saker på egen hand.

Företaget
Coty har sedan starten i Paris 1904 vuxit enormt och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Cotys produkter säljs idag i 130 länder världen över är välkända på marknaden. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. Idag arbetar runt 20 000 medarbetare världen över på Coty varav runt 100 personer i Sverige.

Låter detta intressant, sök tjänsten redan i dag då urval sker löpande!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Sökord: Kundtjänst, kundservice, customer service, dansktalande, dansk, skönhetsföretag, Coty
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga