Placera Personal AB · Publicerad 23 sept

Hos vår kund arbetar idag ca 140 medarbetare, kontoret är beläget mitt i centrala Stockholm och de söker nu via oss på Placera Personal en administratör för ett uppdrag på initialt 6 månader. Start omgående.

Tjänsten
Som administratör ingår du i ett trevligt team och tillsammans stöttar ni handläggare i deras försäkringsärenden kopplat till ett kreditkortsföretag. Tjänsten är med start omgående och du kommer att gå parallellt med en kollega och få en ordentlig introduktion. Tjänsten är på heltid som hos vår kund motsvarar 37,5 timmar/ vecka.

Arbetsuppgifter
Som administratör stöttar du försäkringshandläggarna. Du granskar texter, jobbar en del i Excel och administrerar pågående ärenden. Du får utbildning på plats och kommer att jobba tätt ihop med en annan administratör.

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du har:
  • 1-2 års erfarenhet av administration
  • Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift
  • Mycket god kommunikativ förmåga
  • Viss kunskap i Excel
  • God datorvana
Vi söker dig som är i början av din karriär och som har ett genuint intresse för administration. Du är driven, har en positiv attityd, är noggrann och gillar när det händer mycket. Det är viktigt att du är nyfiken och pigg på att lära dig nya saker samt att du har förmåga att fatta egna beslut.

Välkommen med din ansökan!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga