Poolia · Publicerad 8 nov 2019

Till en statlig myndighet i centrala Stockholm söker vi nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Tjänsten pågår intitalt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning. Intervjuer och urval sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag! Observera den korta ansökningsperioden.

Om tjänsten

Du kommer få möjlighet att arbeta som ekonomiassistent med inriktning mot leverantörsreskontra. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir leverantörsreskontrahantering och betalningsavstämningar i systemet Agresso. Du kommer ingå i en grupp med 15 kollegor, varav två stycken arbetar inom reskontra. För oss är det väldit viktigt att du ska trivas hos oss, därför erbjuds du flextid, friskvårdsbidrag och ett härligt arbetsklimat!

Vem är du?

För att passa för tjänsten ser vi att du har minst två års erfarenhet av arbete med leverantörreskontra. Du behöver även ha tidiare erfarenhet av att hantera avstämningar mellan banker och ekonomisystem. Vi ser även att känner dig trygg i att arbeta i excel. Som person ser vi gärna att du är positiv, flexibel och ansvarsfull. Vi finner det väldigt meriterande om du har arbetat inom statlig verksamhet tidigare.

Om verksamheten

Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
Idag
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT

Inga fler liknande jobb tillgängliga