Quedro Sverige AB · Publicerad 16 okt

Till Quedro söker vi en first line helpdesktekniker/supporttekniker. Du har antagligen tidigare en bakgrund som supporttekniker och/eller inom service.

Om Quedro
Quedro är Nordens ledande leverantör av CRM-system för fastighetsmäklare och vi söker nu en supportperson till vårt kontor i centrala Stockholm. Vi kommer inom kort lansera en ny generation av vår plattform samtidigt som vi expanderar geografiskt och behöver fler drivna kolleger på denna resa.

Vi söker
Vi söker dig som har ett intresse för kvalitet, ett driv och vilja att ge våra användare och kunder en så bra upplevelse som möjligt oberoende av om det handlar om användarvänlighet, funktionalitet eller kontakt med vår support. Du kommer att arbeta med att ge våra användare support över telefon och e-post. Du kommer att arbeta brett inom organisationen Tillsammans med dina kollegor kommer du att utgöra länken mellan användarna och utvecklarna, och vara ett bra bollplank för produktteamet.

Vi önskar att du som söker uppfyller dessa krav:
  • Förståelse och intresse för teknik och webblösningar.
  • Som person är du positiv, nyfiken, stresstålig, har lätt för att samarbeta och du vågar ifrågasätta det självklara och ser vikten av kvalitet.
  • Du jobbar självständigt och är duktig på att uttrycka dig såväl skriftligt som muntligt.
  • Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Andra nordiska språk är meriterande.
Vidare är följande meriterande:
  • Tidigare jobbat med 1st line support
  • Erfarenheter från ärendehanteringssystem som Zendesk, Freshdesk, eller liknande
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på Quedros Stockholmskontor på Stureplan.
+ Läs mer om jobbet
Sista ansökningsdag
26 nov
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support

Inga fler jobb från Quedro Sverige AB tillgängliga

Inga fler liknande jobb tillgängliga