Rubino Rekrytering AB · Publicerad 22 aug




Söderberg & Partners söker en driven och resultatorienterad säljare till affärsområdet Payroll i Stockholm

Vi söker Dig som vill utvecklas inom försäljning och vill ta nästa steg efter att ha levererat goda resultat sedan tidigare. Rätt person kommer att ansvara för egen budget och driva sin försäljning mot uppsatta mål inom Söderberg & Partners affärsområde Payroll och sälja mest innovativa tjänst för lönehantering.

För att lyckas i rollen
som säljare hos oss så är det viktigt att du tar stort eget ansvar för att nå dina mål. Du måste brinna och verkligen gilla försäljning och att se framåt och alltid vilja lära dig mer om dina kunder och det mervärde dina tjänster levererar. Du skall vara van vid ett högt tempo, vara uthållig utan att tappa fokus då säljcyklerna varierar. Du arbetar inspirerande, engagerat, nyfiket och kreativt inom de fastställda ramarna för att lyckas med din försäljning.


Din bakgrund för att lyckas hos oss
tror vi innebär att du har varit framgångsrik i rollen som säljare och ha ett antal års erfarenhet samt en god struktur i ditt arbetssätt utöver ett väl utvecklat affärssinne. Du ska ha erfarenhet av att sälja på ett liknande sätt och liknande typ av produkter/tjänster samt så det är givetvis meriterande om du har erfarenhet från branschen Benefits, Payroll, Förmånstjänster. Du är tydlig i din kommunikation, bra på behovsanalys och inte vara rädd för att kontakta nya kunder. Du har en gymnasiekompetens eller motsvarande och behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Vi erbjuder ett riktigt spännande arbete
då Söderberg & Partners Payroll är ett snabbväxande företag som arbetar med både interna och externa löner vilket ger en spännande bredd av kunder och avtal. Söderberg & Partner är dessutom ett företag som ligger längst fram när det gäller service och kundnöjdhet. Vi ligger i trevliga lokaler centralt i Stockholm på Regeringsgatan 45. Fast lön samt provision. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Ansöker Ansöker gör du genast via www.rubino.se under rubriken "Lediga tjänster" då vi intervjuar löpande.

Vill du veta mer? Då är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Harry Rubino på Rubino Rekrytering på telefon 0733-763930.

Välkommen med din ansökan!

Söderberg & Partners bildades 2004 då en kärna av nio analytiker. Vi har nu vuxit till ca 1400 medarbetare i en numer nordisk koncern. Det allra första affärsområdet var pensionsrådgivning, tätt följt av sak-verksamheten. Därefter har alltfler affärsområden vuxit fram. Analysavdelningen har växt och breddats till att täcka in flera nya områden, och Söderberg & Partners är idag en av Sveriges ledande rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Söderberg & Partners har sex år i rad fått bäst betyg av alla försäkringsförmedlare i Svenskt Kvalitetsindex årliga undersökning. Undersökningarna visar även att vi både skapar tydliga mervärden och har förståelse för kundens unika behov. Vårt affärsområde Benefits är Söderberg & Partners lösning för att effektivt administrera och synliggöra vår kunds kompensationspaket. Våra lösningar gör att våra kunder får en fördel i en arbetsmarknad där stor konkurrens råder om kompetens. Vår lösning gör det lättare för företagaren att sköta och administrera förmånsdelen som ibland kräver mer interna resurser. Läs mer på: www.soderbergpartners.se
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Rubino Rekrytering erbjuder både företag och organisationer ett lösningsorienterat arbetssätt med partnerskap i fokus sedan 2003. Det viktiga utgångspunkten i vårt partnerskap är att vi har ett gemensamt mål och att rekrytera medarbetare som gör skillnad på sista raden. Oavsett om det är Säljare, Key Account Managers, Säljchefer eller nyckelpersoner i administrativa roller. Vi rekryterar i första hand Stockholm men även i andra delar av Sverige.
+ Läs mer om företaget