SJR · Publicerad 15 feb

SJR söker nu en administratör till Collectum. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Du kommer att ingå i kundserviceteamet. Du kommer att arbeta med administrationen kring kundernas avtal.

Kundservice är Collectums främsta ansikte utåt. Vi har ett kundorienterat synsätt som innebär att vi fokuserar på behoven hos både företag och deras anställda. Kundservice består av ca 60 personer. Vi ansvarar för information till företagen, tecknande och ändringar av pensioneringsavtal, registrering av försäkringsändringar. Vi har även kontakt med försäkringsförmedlare. Mot företagens anställda ansvarar vi för registrering och information rörande deras försäkringar ITP, ITPK samt TGL. Vi ansvarar också för registrering och frågor om ITPK-val, förmånstagarförordnanden, kapitalflyttar samt hälsoprövning av ITP och ITPK.

Lämplig bakgrund

Som person är du driven, utåtriktad och initiativrik. Du gillar att analysera och lösa problem. Du känner ansvar för dina uppgifter och utför dem noggrant. I samarbetet med andra, är du en gruppspelare som gillar att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Du ska ha ett intresse för att utveckla vår verksamhet och ha ett stort fokus på kundvård. Ansvar, engagemang och samarbete är våra värderingar och för oss är det viktigt att dessa tre ledord gestaltas i allt vi gör både gentemot våra kunder och i vårt interna arbete.

Har du tidigare erfarenheter av arbete med tjänstepension är det meriterande.

Viktig information

Ovanstående är ett konsultuppdrag via SJR med start omgående, och som pågår i 6 månader. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Emma Levin på 076-64716 65.

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
24 apr
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Assistent
Visa var