SJR · Publicerad 21 feb

Är du en person som gillar ordning och reda? Då är det här rätt jobb för dig!

SJR söker för kunds räkning en lösningsfokuserad och driven administratör. Vår kund är ett företag som utbildar och validerar kompetenser inom hotell-och restaurangbranschen. Våran kund sitter i ljusa och fräscha lokaler i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta självständigt med stöttning av verksamhetschefen. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning eller överrekrytering till kund. Detta är en deltidstjänst på 50 % som kan komma att utökas till 70-80 %.

Arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att administrera det digitala verktyget. Du kommer bland annat att:
  • Dokumentera valideringar, vilket bland annat innebär att sortera och lägga in intyg
  • Stötta yrkesbedömare vid till exempel tekniska problem i systemet
  • Ta fram underlag inför utbildningar och presentationer
  • Posthantering
  • Rensa och fixa i verktyget, sortera mappar med mera
  • Registrera nya yrkesbedömare och skicka inbjudningar till utbildningar
  • Skicka ut och följa upp utvärderingar
Utifrån dina kompetenser och erfarenheter sedan tidigare kan du få hjälpa till med andra arbetsuppgifter och din tjänst kan komma att utökas .

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har en avslutat utbildning från gymnasiet och har några års erfarenhet av administration sedan tidigare. Erfarenhet från hotell och restaurang är en fördel. Du är flytande i svenska i tal och skrift och har god datavana, framför allt i Excel.

Som person är du lösningsfokuserad och har ett inre driv. Du är en god organisatör och har förmågan att kunna planera och strukturera ditt arbete. Du är noggrann, prestigelös och har en positiv inställning. Vi ser att du har god samarbetsförmåga och kan ta direktiv.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR på 50 % till och börja med. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin, på tel: 08-407 55 70.

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.


Om företaget

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
26 apr
Omfattning
Deltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Assistent
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga