SJR · Publicerad 26 mars 2021

För kunds räkning söker vi en orderadministratör. Vår kund är ett stort elektronikföretag och sitter i fina lokaler i Kista. Uppdraget startar i maj och pågår under fyra månader över sommaren.

Om tjänsten

Som orderadministratör kommer du arbeta brett med varierande uppgifter. Du kommer vara en del av ett stort team som stöttar varandra samt att rollen innefattar ett stort kontaktnät inom övriga företaget.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara:
  • Orderhantering
  • Prishantering
  • Leveransinformation
  • Forecastarbete
  • Granska orderstatus och kommunicera eventuella brister och åtgärder till berörda parter - internt och kunder
  • Process- och förbättringsåtgärder
  • Planeringsarbete på kort sikt för order och leveranser
Lämplig bakgrund

Vi söker dig som gärna har utbildning inom Supply Chain/Inköp/Logistik eller ekonomi och har ca 1-2 års erfarenhet av en liknande roll. Du är van att arbeta i ERP-system, meriterande är om du har arbetat i SAP och har goda kunskaper i Excel. Du är flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Som person är du prestigelös, driven, professionell, serviceminded och ödmjuk. Du är en problemlösare och vågar möta utmaningar på ett öppet och positivt sätt. Det är självklart för dig att leverera med hög kvalitet och sätta kunden i fokus. Du är duktig på att planera, klarar av att stundvis arbeta i ett högt tempo och fungerar både självständigt såväl som i grupp.

Ansökan
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.


Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare.
Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel:Orderadministratör över sommaren till stort elektronikföretag i Kista
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
24 maj 2021
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Koordinator
Visa var

Inga fler liknande jobb tillgängliga