SW · Publicerad 23 sept

Vår kund är ett internationellt finansbolag och är ett private equity-bolag som förvärvar och investerar i medelstora företag i företag i norra Europa, Italien och Spanien. Du kommer att ingå i ett assistentteam om sju personer.
Kunden sitter i centrala Stockholm.

Tjänsten är en rekrytering på heltid med tillträde omgående.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har minst 3års arbetserfarenhet som assistent. Du är professionell och högt motiverade lagspelar till att bli en del av kundens assistentteam.

Du kommer exempelvis att:
  • Ansvara för resebokningar samt hotellbokningar
  • Ansvara för kalendrar och mail korrespondens
  • Ta fram presentationer, brev och e-post, både från manus och på eget initiativ
  • Samordna signering och distribution av dokument
  • Scanning, utskrift och kopiering av dokument
  • Samordning och koordinering av styrelsemöten
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som assistent är du utåtriktad, prestigelös och högpresterande. Du är lyhörd och har förmågaatt arbeta med flera uppgifter parallellt. Du är dessutom flexibel och kan arbeta utanför normal arbetstid när det behövs. Du har ett strukturerat och organiserat arbetssätt och van att planera din arbetstid. Vidare kräver tjänsten att du är flytande i engelska och svenska, i både tal och skrift.

Frågor och mer information
Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Paola Bustos på telefon 08-407 55 61.
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga