SW · Publicerad 17 okt

Är proaktiv ditt mellannamn och älskar du ordning och reda? Ser du det som en självklarhet att alltid ligga steget före och styra upp saker? Har du jobbat som assistent tidigare och känner att du vill fortsättas utvecklas inom den rollen?

Då är det här tjänsten för dig!

Du kommer att ingå i assistentteamet i Stockholm och assistera tre finska investeringsrådgivare. Assistent teamet består av 11st högt motiverade lagspelare. Triton är ett private equity-bolag som förvärvar och investerar i medelstora företag i norra Europa, Italien och Spanien. Här välkomnas du av en miljö som präglas av driv, hög arbetsmoral och engagemang.

Arbetsuppgifter

Din dag kommer att vara varierande och där du till största delen kommer att vara behjälplig till tre finska investeringsrådgivare med bl.a.;
  • Samordning och koordinering av styrelsemöten
  • Ta fram presentationer, brev och e-post, både från manus och på eget initiativ
  • Samordna signering och distribution av dokument
  • Resebokningar
  • Hantera kalendrar och mailkorrespondens
  • Scanning, utskrift och kopiering av dokument
I tjänsten ingår även ansvar över det finska kontoret i Helsingfors. Även i den rollen är arbetsuppgifterna varierande och kan bl.a. innefatta att ansvara för inköp av kontors- och förbrukningsmaterial samt hantera kontakten med leverantörer, fastighetsägare och samarbetspartners. Du kommer att vara stationerad i Stockholm men resa till Finland vid behov.

Lämplig bakgrund

För att klara av arbetsuppgifterna ska du ha arbetat med likande arbetsuppgifter i minst 3 år i samma eller liknande bransch. Du har minst en gymnasieutbildning i grunden. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och pratar du även finska är det ett stort plus. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och framförallt i PowerPoint, Excel och Outlook.

För att trivas bland kollegorna på Triton och i deras miljö bör du ha ett stort eget driv, vara van att jobba proaktivt samtidigt som du alltid är organiserad och strukturerad. Du bör även vara prestigelös, flexibel och högpresterande. Du lyhörd och har förmågan att arbeta med flera uppgifter parallellt samtidigt som du alltid sprider härlig energi omkring dig. Då du i denna roll har två helt olika arbetsbeskrivningar är det av stor vikt att du är stresstålig och har lätt för att prioritera.

Frågor och mer information

SW hjälper Triton med denna rekrytering. Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på SW, Anette Skantz på telefon 08-407 55 66.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, försäkring, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
+ Läs mer om företaget
Sista ansökningsdag
4 nov
Anställning
Tillsvidareanställd
Omfattning
Heltid
Antal Tjänster
1
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Assistent
Visa var