Talent Recruitment · Publicerad 25 mars 2020

Vår kund är Nordens ledande aktör inom sin bransch. De har verksamheter i Sverige, Finland och Norge vars företagskultur präglas av att skapa starka resultat tillsammans och att alltid sträva mot att skapa värde för kunder, anställda och leverantörer. Kontoret är beläget norr om Stockholm i öppna lokaler och det finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget.

Om rollen som Ekonomiassistent
I tjänsten som ekonomiassistent ingår att arbeta nära bolagsekonom och vara behjälplig med:
  • Huvudboksavstämning
  • Löpande bokföring (dock ej reskontra)
  • Administration av varufakturor och matchning mot inköpsorder
  • Internfakturering
  • Ad-hoc uppgifter relaterade till förbättringsprojekt inom affärssystemet M3
Erfarenheter:
  • Redovisning och transaktionsintensiva redovisningsprocesser.
  • Systemintresse – och gärna erfarenhet av större ERP-system - helst M3 (eller annat större system)
  • Prestigelös och en god lagspelare
  • Eget driv och proaktivitet
  • Vilja att lära sig nya saker
Denna tjänst är ett s.k. hyrköp. Din första tid på företaget börjar som konsult och om alla parter trivs med varandra finns god chans till permanent rekrytering.
Intervjuer via telefon/video sker löpande. Tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Kaaling anna.kaaling@talentrecruitment.se alt. 070-816 14 27
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Tre skäl att välja Talent Recruitment Vi är specialister

  • Istället för att rekrytera många inom branscher har vi valt att nischa oss på ekonomi och administration.

Vi är snabba
  • Vi har ett stort nätverk av kandidater som vi känner personligen. Ofta kan vi fylla en vakans inom en eller ett par dagar.
Vi är serviceinriktade

  • Vi går alltdi den extra milen för att våra kandidater och kunder ska bli så nöjda som möjligt.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga