Talent Recruitment · Publicerad 8 juni 2020

Vår kund i Stockholm City är i behov av en ekonomiassistent med start omgående och 3 månader framåt med stor chans till förlängning.
Uppdraget är på 80% (ca. 4 dagar/v) och kombinerat med arbete inom ekonomi och kundtjänst.

Arbetsuppgifter:
  • Hantera frågor inom kundtjänst
  • Löpande fakturering
  • Leverantörsreskontra; scanning och kontering av leverantörsfakturor
  • Kundreskontra: hantera kundfakturor och eventuella krediteringar, driva in förfallna kundfordringar.
  • Boka in- och utbetalningar
  • Administrativa uppgifter
Din profil:
  • 1-2 års praktiskt erfarenhet inom administration
  • Ekonomisk utbildning
  • Kunskap av systemet SAP (meriterande)
Som person är du social, serviceinriktad och trivs med varierade uppgifter.

Urval sker löpande, så tveka in med din ansökan!
Vid frågor, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Kaaling, anna.kaaling@talentrecruitment.se
+ Läs mer om jobbet
Om företaget
Tre skäl att välja Talent Recruitment Vi är specialister

  • Istället för att rekrytera många inom branscher har vi valt att nischa oss på ekonomi och administration.

Vi är snabba
  • Vi har ett stort nätverk av kandidater som vi känner personligen. Ofta kan vi fylla en vakans inom en eller ett par dagar.
Vi är serviceinriktade

  • Vi går alltdi den extra milen för att våra kandidater och kunder ska bli så nöjda som möjligt.
+ Läs mer om företaget

Inga fler liknande jobb tillgängliga